Toon posts:

GRATIS CoffeeCup software [één dag geldig]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Overigens is dit in ruil voor een DonateRedCross-banner op je site, en is de site errug slecht bereikbaar ivm het feit dat ik dit bericht in een mailtje kreeg, en dat mailtje is net aan 1.3 miljoen mensen verstuurd, die nu allemaal software willen d/len...

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

wat doet ut ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:18
wat dacht je van downloaden :)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ik heb de belangrijkste software gedownload (6 volgens mij), maar ik moet maar ff kijken of ik het echt ga gebruiken! Ik vond hun software nl. in het verleden toch niet spectaculair!

Toch bedankt voor de info!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 16:58

Obi

Op zich kan het natuurlijk geen kwaad om even te melden wat het is. Zeker omdat de site 'zo slecht bereikbaar' is.
Ik heb hier zelf ook best een rijtje coffeecup software, maar eigenlijk nooit iets van geïnstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 september 2001 10:10 schreef BtM909 het volgende:
ik heb de belangrijkste software gedownload (6 volgens mij), maar ik moet maar ff kijken of ik het echt ga gebruiken! Ik vond hun software nl. in het verleden toch niet spectaculair!

Toch bedankt voor de info!
ZES? Heb je dan ook 6 sites met banners of ben je gewoon Nederlander?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

nee ik ben hans kazan (althans zo heb ik mij aangemeld ;))

Maar volgens mij hoef je maar 1 banner te plaatsen (of niet :?)

Die sw heb ik gedownload, eerst kijken of het wat is en mocht het echt spectaculair zijn, dan koop ik het! Anders delete ik het weer, want dan heb ik er toch niks aan!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1