Hallo,
Iemand ik ken heeft een philips led moire van 6 watt aangesloten. Echter werken de lichten in mijn wc, gang, keuken en stekkers in de keuken niet, er zit geen stroom op, wat is er mis gelopen? Tijdens de lamp aansluiten zaten er 2 aansluitmogelijkheden in. De L aansluiting en De N aansluiting maar GEEN O aansluiting. We verstaan ons er niet aan. De lamp werkt met aan en uit schakelaar maar de andere lampen doen niets. Heel bizar. Hopelijk kan iemand ons helpen want na veel opzoek werk hebben we tot heden nog altijd niets gevonden.
Zie foto's:
:strip_exif()/f/image/xQv3go1j7jGCpgvjEJ5qCvXo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RMRTH1u4BXd8TjwRJl1wSIFf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CMR3fEe1ccUMSP2cMzqdISiy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SMHrwB1Joeqh3NBFPFrDyzSS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1dwglPhd135gno9hBWy6fulh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JW5MT8IlRFEAA3WCiCuTuGE7.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand ik ken heeft een philips led moire van 6 watt aangesloten. Echter werken de lichten in mijn wc, gang, keuken en stekkers in de keuken niet, er zit geen stroom op, wat is er mis gelopen? Tijdens de lamp aansluiten zaten er 2 aansluitmogelijkheden in. De L aansluiting en De N aansluiting maar GEEN O aansluiting. We verstaan ons er niet aan. De lamp werkt met aan en uit schakelaar maar de andere lampen doen niets. Heel bizar. Hopelijk kan iemand ons helpen want na veel opzoek werk hebben we tot heden nog altijd niets gevonden.
Zie foto's:
:strip_exif()/f/image/xQv3go1j7jGCpgvjEJ5qCvXo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RMRTH1u4BXd8TjwRJl1wSIFf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CMR3fEe1ccUMSP2cMzqdISiy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SMHrwB1Joeqh3NBFPFrDyzSS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1dwglPhd135gno9hBWy6fulh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JW5MT8IlRFEAA3WCiCuTuGE7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VE92XxoIDRoLcGoxyGvuaXea.jpg?f=fotoalbum_large)