Ik ben mijn jaren 50 huis aan het opknappen (schilderen en behangen) maar zie lelijke vergeelde KPN wandcontactdozen / ISRA punt. Sinds een paar maanden ben ik van ADSL naar het glasvezel netwerk van Odido op KPN netwerk overgegaan daardoor is het ISRA punt overbodig (lijkt mij).
Wanneer ik Odido de vraag stel of ik de wandcontactdozen mag verwijderen, verwijst Odido mij weer door naar KPN. KPN verwijst me weer door naar Odido.
Ondertussen kom ik geen stap verder want ik wil schilderen, gaten opvullen en behangen.
Ik ben van plan om op dit adres zolang mogelijk te blijven wonen tot ik overlijd of het huis gesloopt wordt of mijn gezondheid me in de steek laat dat ik naar een bejaardentehuis zal moeten.
Wat is wijsheid?:strip_exif()/f/image/ar1N6D107zzaWykxmVBSbOeq.jpg?f=fotoalbum_large)
Wanneer ik Odido de vraag stel of ik de wandcontactdozen mag verwijderen, verwijst Odido mij weer door naar KPN. KPN verwijst me weer door naar Odido.
Ondertussen kom ik geen stap verder want ik wil schilderen, gaten opvullen en behangen.
Ik ben van plan om op dit adres zolang mogelijk te blijven wonen tot ik overlijd of het huis gesloopt wordt of mijn gezondheid me in de steek laat dat ik naar een bejaardentehuis zal moeten.
Wat is wijsheid?
:strip_exif()/f/image/ar1N6D107zzaWykxmVBSbOeq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FjRD1sVBA6HQHouSYxqgTrG3.jpg?f=fotoalbum_large)
Kennis begint met informatie vergaren.