Ik ben recent begonnen met het opnemen en streamen van Fortnite, maar... wanneer ik opneem of livestream crasht Fortnite na 20-25 minuten (bijna on the dot). Gek genoeg denk ik niet dat het aan OBS ligt, want OBS blijft gewoon opnemen/streamen na de crash. De pop-up geeft ook aan dat het Fortnite is dat crasht. Dus blijkbaar is OBS niet de schuldige... denk ik.
Er zijn een paar dingen die ik heb aangepast, maar ik betwijfel of die iets te maken hebben met de crashes:
1: In mijn BIOS heb ik de XMP-profiel ingeschakeld.
2: Ik heb een webcam geïnstalleerd en toegevoegd aan OBS.
3: Ik heb mijn NVIDIA-drivers geüpdatet, allemaal.
4: Ik heb mijn Windows bijgewerkt.
5: Ik heb een Streamdeck toegevoegd.
Ik heb HAGS uitgezet, omdat dat mijn Hogwarts-spel liet crashen. Toch crashte Fortnite niet vóór OBS toen HAGS nog aan stond, dus ik tast een beetje in het duister.
De specificaties van mijn pc zijn:
GPU: Nvidia RTX 4080 Super
CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D
MOBO: MSI B650 Tomahawk
MEM: Corsair Vengeance DDR5 2x16GB
Als ik meer informatie moet geven, doe ik dat graag – ik weet alleen niet wat dit probleem veroorzaakt. Help?
Er zijn een paar dingen die ik heb aangepast, maar ik betwijfel of die iets te maken hebben met de crashes:
1: In mijn BIOS heb ik de XMP-profiel ingeschakeld.
2: Ik heb een webcam geïnstalleerd en toegevoegd aan OBS.
3: Ik heb mijn NVIDIA-drivers geüpdatet, allemaal.
4: Ik heb mijn Windows bijgewerkt.
5: Ik heb een Streamdeck toegevoegd.
Ik heb HAGS uitgezet, omdat dat mijn Hogwarts-spel liet crashen. Toch crashte Fortnite niet vóór OBS toen HAGS nog aan stond, dus ik tast een beetje in het duister.
De specificaties van mijn pc zijn:
GPU: Nvidia RTX 4080 Super
CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D
MOBO: MSI B650 Tomahawk
MEM: Corsair Vengeance DDR5 2x16GB
Als ik meer informatie moet geven, doe ik dat graag – ik weet alleen niet wat dit probleem veroorzaakt. Help?