Beste forumleden.
Eerst en vooral, ik ben nieuw hier op het forum.
Wij hebben een huis gekocht van de schoonouders.
We zijn het aan het verbouwen zoals op de plannen.
Het huis is oorspronkelijk ongeveer 30 jaar oud.
Zij hebben vroeger vanalles geprobeerd met mesh, zonder overal stabiele wifi te hebben.
De wifi komt binnen via de kelder.
Ik zou 2 UTP locaties bij laten leggen. Op het gelijkvloers centraal aan de tv. Op het eerste verdiep in de nachthal.
Nu wil ik jullie advies hoe ik over de 2 volledige verdiepingen voldoende wifi kan verkrijgen.
Mesh, access points,…
Heb al wat gelezen over access points, maar ik zou deze graag wegwerken in het tv meubel (laag tegen de grond).
Kan dit of gaat dit problemen geven om bv aan de achterkant van de aansluiting (in de keuken + aanbouw dus) goed bereik te hebben.
Alvast bedankt voor jullie verdere advies en tips!
:strip_exif()/f/image/tdJ7aNTluW8SJenY18mYnZQK.jpg?f=fotoalbum_large)
Eerst en vooral, ik ben nieuw hier op het forum.
Wij hebben een huis gekocht van de schoonouders.
We zijn het aan het verbouwen zoals op de plannen.
Het huis is oorspronkelijk ongeveer 30 jaar oud.
Zij hebben vroeger vanalles geprobeerd met mesh, zonder overal stabiele wifi te hebben.
De wifi komt binnen via de kelder.
Ik zou 2 UTP locaties bij laten leggen. Op het gelijkvloers centraal aan de tv. Op het eerste verdiep in de nachthal.
Nu wil ik jullie advies hoe ik over de 2 volledige verdiepingen voldoende wifi kan verkrijgen.
Mesh, access points,…
Heb al wat gelezen over access points, maar ik zou deze graag wegwerken in het tv meubel (laag tegen de grond).
Kan dit of gaat dit problemen geven om bv aan de achterkant van de aansluiting (in de keuken + aanbouw dus) goed bereik te hebben.
Alvast bedankt voor jullie verdere advies en tips!
:strip_exif()/f/image/tdJ7aNTluW8SJenY18mYnZQK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mW2dSyVNf3lKqeTAaoavo2T1.jpg?f=fotoalbum_large)