The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Maar ik zie niet waarom je een gladde onderzijde standaard verwacht? Dat is geheel afhankelijk van wat voor tafelblad het is.. Ik zou zomaar ook bevestigingspunten voor poten verwachten bijvoorbeeld.
[ Voor 32% gewijzigd door henri86 op 09-12-2024 16:11 ]
Ik vind € 75 nog weinig voor een goede les in online aankopen.
[ Voor 6% gewijzigd door bregweb op 09-12-2024 16:20 ]
Hattrick: Thorgal Eagles
Weet t soms wel beter
Kocht je privé of beroepsmatig?
Hoe stond het blad in de advertentie? Dit om te bepalen of dit blad conform is, oftewel de eigenschappen heeft die jij op basis van de advertentie redelijkerwijs mocht verwachten.
Indien webshop, welke algemene voorwaarden zijn je verstrekt? Wanneer? En wat staat daarin over retourneren en kosten?
Van een tafelblad hoef je niet direct te verwachten dat deze volledig glad is. Dus die blote stelling zal je niet direct helpen.
[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Stom op 09-12-2024 16:17 ]
Los van de les, kun je er niet een soort frame / rand op maken zodat je wel alles kunt monteren?
https://www.strava.com/athletes/ralfv
lijkt me niet dat die bouten of die steeksleutel enige functie hebben nog?
Alternatief: zet op paar strategische plekken een latje eronder die 1mm dikker is dan de dikste bout die uitsteekt en monteer daar je motor meuk op?
lol, zie nu je username pas
[ Voor 8% gewijzigd door kamstra op 09-12-2024 16:16 ]
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Anoniem: 36835
En als ze geen functie hebben, slijp je ze weg.
Wat me vooral verbaast is dat je er een duidelijk plan mee hebt, maar dus niet gechecked hebt of je frame er ook daadwerkelijk onder past. En dan nu de ondernemer proberen een oor aan te naaien met non-conformiteit.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 09-12-2024 16:19 ]
Daily driver | Ford Fanta | 280PK | Orange Fury | Performance Pack
Het online gekocht en betaald en ik ben particulier.
Niets in de hele advertentie doet denken dat er aan de achterkant 10 keilbouten en gereedschap aan gemonteerd is.
Een beetje krom of een schroef hier of daar die verzonken is lijkt me natuurlijk geen probleem.
Iedereen die zegt dat dit een normale onderkant van een tafel is maakt natuurlijk een grap.
/f/image/m3dGOryBTojLk4DQ4sVZDQns.png?f=fotoalbum_large)
[removed]
Het verschilt in elk geval niet zoveel van mijn eigen eettafel, op de steeksleutel na
[ Voor 16% gewijzigd door krietjur op 09-12-2024 16:33 ]
Strips ijzer zijn om het werken van het hout tegen te gaan en/of om de boel bij elkaar te houden, dat is zeker niet ongebruikelijk bij een blad wat van een paar planken is gemaakt.
De foto is niet zo duidelijk, maar zitten er nou stukken hoeklijn aan beide einden?
Hier moet alle shit staan die ik heb.
https://www.leosmeubeldis...90x38-5-zwart-acaciahout/Het tafelblad is zowel met onze metalen X-poten SoHo als U-poten SoHo te
combineren.
[ Voor 9% gewijzigd door pelt op 09-12-2024 16:38 ]
je hebt 3 verzonken verstevigingen.
en een hoop bouten in reeds gemaakte bevestigings mogelijkheden voor poten
en een gratis steeksleutel.
nu zijn de 3 verstevingen niet het probleem.
en de gratis bouten kan je eruit draaien.
en gratis steeksleutels zijn altijd goed
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Dus letterlijk inderdaad geen poot om op te staanAnoniem: 36835 schreef op maandag 9 december 2024 @ 16:15:
heb je geen enkele poot om op te staan.
maar dus niet gechecked hebt of je frame er ook daadwerkelijk onder past.
Wat een onzin. We zijn hier allemaal grappenmakers ja.Bad Brains schreef op maandag 9 december 2024 @ 16:25:
Iedereen die zegt dat dit een normale onderkant van een tafel is maakt natuurlijk een grap.
Je hebt blijkbaar nog nooit de onderkant van een fatsoenlijk, massief houten tafelblad gezien.
Ja, ik vind de onderkant ook behoorlijk normaal.
Die metalen strips zitten erin omdat die erin MOETEN zitten bij gebruik van een natuurhouten blad, dat is om kromtrekken en breken te voorkomen bij het werken (uitzetten en krimpen) van het hout. Ook voor de stabiliteit natuurlijk. Ga het eens een meubelmaker vragen en die zal je precies hetzelfde vertellen.
Al die bouten lijken inderdaad gewoon montagepunten voor een variatie aan mogelijke onderstellen/tafelpoten.
Je krijgt er zelfs het montagegereedschap bij geleverd !!
(De steeksleutel)
Volgens mij is dat gewoon meegeleverd gereedschap om de bouten te kunnen verwijderen/vastzetten... Net als dat de Ikea je de inbussleuteltjes meelevert.. Vind het een prima service eigenlijk!krietjur schreef op maandag 9 december 2024 @ 16:31:
Ik vind de steeksleutel het enige vreemde.
-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!
Mooi stevig blad met strippen tegen het krom trekken.
Bouten en steeksleutel in een bakje in de schuur en klaar is klara.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Die bouten zijn er voor de poten die er normaal onder moeten.
Ik heb dat ding natuurlijk gekocht als blad om op een constructie te leggen gekocht, maar iemand die dit koopt als tafel denkt gelijk; "Dat is handig, bouten voor de poten zitten er al bij.
Opgelost, als de tafel uit elkaar valt als ik de bouten eruit haal dan kom ik hier collecteren.
dank voor het meedenken.
Ik dom, jullie slim.
Mocht hij dan uit elkaar vallen mogen ze hun rotzooi zelf weer ophalen met 450 euro er bij
[ Voor 27% gewijzigd door loki504 op 09-12-2024 17:06 ]
Het zijn bouten voor de poten zoals men hier al had gezegd, heb ze er inmiddels uitgeschroefd en de tafel viel niet uit elkaar.loki504 schreef op maandag 9 december 2024 @ 17:05:
Of je belt/mailt de winkel met de vraag waarom die bouten er zitten en of ze zonder problemen verwijderd kunnen worden....
Mocht hij dan uit elkaar vallen mogen ze hun rotzooi zelf weer ophalen met 450 euro er bij
Sommige zaten niet eens echt vast. Ik was gewoon te snel met hysterisch doen.
Het blad is zwart afgewerkt en behandeld met een lak, die een eerste preventieve bescherming laag geeft. Voor een sterkere bescherming die kringvorming en vlekken tegengaat raden wij aan het blad eerst af te schuren en daarna met een
onderhoudsmiddel uit de HSM onderhoudsmiddelen collectie toe te passen.
Verwacht wel om hem inderdaad te schuren en af te lakken.
Hangt er vanaf WKOA/herroepingrecht gaat altijd en mits X en Y je zelf voor de transportkosten en dat wou TS niet.MarkyB schreef op maandag 9 december 2024 @ 17:10:
Sowieso is het niet conformiteit maar WKOA waar je beroep op wil doen?
En bij non conformiteit is de winkel verantwoordelijk voor die kosten en risico. Maar dat moet dan wel aan de orde zijn.

Anyway, wel vermakelijk topic zo voor de donkere dagen.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
|<---wat ik echt was---------------------------------------------------------------------------------->|
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Zit daar nou schade rechtsvoor of is het gewoon een onregelmatig blad en vertekent de foto?Bad Brains schreef op maandag 9 december 2024 @ 18:40:
Was even zwaar, maar alles is toch nog goed gekomen.
[Afbeelding]
De rand zit ook vol met gaten.
In dat geval, mooi bladBad Brains schreef op maandag 9 december 2024 @ 18:56:
Dat zijn de natuurlijke imperfecties die bij een Acacia boom horen.
De rand zit ook vol met gaten.
Deze boom, wordt graag gegeten door giraffen.
Zo gauw als er aan een Acacia boom wordt gegeten produceren ze tanninen.
Daardoor worden de blaadjes zuur en oneetbaar, terwijl ze dat doen gaan de Acacia bomen in de buurt hetzelfde doen.
Zodat de rest van de Giraffen ze met rust laten.
The more you know, the less you understand.
Zover had ik niet eens doorgedacht inderdaad, inderdaad best netjes dan!BrainCrash schreef op maandag 9 december 2024 @ 16:40:
[...]
Volgens mij is dat gewoon meegeleverd gereedschap om de bouten te kunnen verwijderen/vastzetten... Net als dat de Ikea je de inbussleuteltjes meelevert.. Vind het een prima service eigenlijk!
[...]
Daily driver | Ford Fanta | 280PK | Orange Fury | Performance Pack
Beetje een mindere versie van het babyblauwe kastje zou ik zeggenFanta schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 08:33:
Hulde voor het verloop van dit topic trouwens. Deze wending had ik niet meer aan zien komen!
Kastje gekocht, kleur blijkt anders dan aangegeven, rechten?
Absolute forumklassieker 😂Sissors schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 08:44:
[...]
Beetje een mindere versie van het babyblauwe kastje zou ik zeggen![]()
Heb je enig idee hoeveel kilo jouw blad weegt? Ik ben nl. van plan om ooit mijn saaie werkbureau van zo’n soort blad te voorzien. Staat er wellicht iets op de pakbon, of kun je even op een personenweegschaal gaan staan met en dan zonder blad?Bad Brains schreef op maandag 9 december 2024 @ 18:40:
[Afbeelding]
Hier moet alle shit staan die ik heb.
Daar moest ik ook gelijk aan denkenSissors schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 08:44:
[...]
Beetje een mindere versie van het babyblauwe kastje zou ik zeggen![]()

Jammer, ik vond de onderkant met pre-mounted bouten mooier.Bad Brains schreef op maandag 9 december 2024 @ 18:40:
[Afbeelding]
Ik zie iets inderdaad, op dat screenshot. Staat daar nou 60 of 80 kg?!Skynett schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 17:47:
@Hkuit scroll terug naar pagina 1 van dit topic.
80... ik zie nergens 60. Even inzoomen en tadaHkuit schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 20:20:
[...]
Ik zie iets inderdaad, op dat screenshot. Staat daar nou 60 of 80 kg?!
Het is ook geolied dus, als je ooit Turks worstelen hebt gedaan heb je een pre.