Ik ben opzoek naar een mail provider voor mijn domeinnaam.
Momenteel gebruik ik mijnhostingpartner maar daar ben ik (zeker de laatste maanden) niet tevreden over. Veel korte storingen, trage webmail, geen werkende spamfilter etc.
Qua spamfilter heb ik een tijd spamdrain gebruikt, maar, voor een betaalde service vindt ik deze gewoon écht slecht. overduidelijke phishinmails komen netjes als betrouwbaar in de inbox, en mails met retourinstructies worden als spam gemarkeerd. Vond de quarantaine altijd wel een erg fijne optie
Ik ben dus nu op zoek naar een nieuwe mail provider.
Mijn wensen zijn nogal 'apart' denk ik, dus ik hoop dat het bestaat.
Momenteel gebruik ik mijnhostingpartner maar daar ben ik (zeker de laatste maanden) niet tevreden over. Veel korte storingen, trage webmail, geen werkende spamfilter etc.
Qua spamfilter heb ik een tijd spamdrain gebruikt, maar, voor een betaalde service vindt ik deze gewoon écht slecht. overduidelijke phishinmails komen netjes als betrouwbaar in de inbox, en mails met retourinstructies worden als spam gemarkeerd. Vond de quarantaine altijd wel een erg fijne optie
Ik ben dus nu op zoek naar een nieuwe mail provider.
Mijn wensen zijn nogal 'apart' denk ik, dus ik hoop dat het bestaat.
- Momenteel zijn er 3 mailboxen, dat zullen er binnen een aantal jaar 5 worden als de kinderen zo ver zijn
(mailbox 1 voor mij, catchall, mailbox 2 voor vrouw, 3 blacklist (/dev/null) en 4+5 wordt voor de kinderen) - Push mail is gewenst
- Alias opties per mailbox
- Spamfilter is gewenst maar dan wel op zo'n manier dat gefilterde mails altijd terug te halen zijn. (zoals spamdrain bijvoorbeeld heeft, maar dan beter)
- Ik gebruik een catch-all email adres zodat alle bedrijven, websites en logins hun 'eigen' mail adres hebben, weet ik gelijk wie er gelekt heeft en kan ik eventueel makkelijker een alias blacklisten.
- Uitgaand spamfilter
- Wanneer ik een mail ontvang op een alias, wil ik ook kunnen antwoorden als die alias (liefst in mail app op iOS, eventueel via webmail)