Beste 4TB-ssd's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:29
Artikel: Best Buy Guide: Beste 4TB-ssd's
Auteur: @willemdemoor

Nemen jullie Ali-Express tegenwoordig ook mee in de Best-Buy-Guide? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lb6msR9e4yAOSMObQigBd6GlvsM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GFFa6VK1beRC4jhc4Ys5zOhn.jpg?f=fotoalbum_large

Jammer dat die 4 TB SSD "vanaf €25,-" er niet meer bij staat...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vaelin
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-09 22:18
De guide heet letterlijk "Beste 4TB-ssd's", dan kan je niet uitgaan van de prijs van een 250GB model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Vaelin schreef op maandag 9 december 2024 @ 08:27:
[...]

De guide heet letterlijk "Beste 4TB-ssd's", dan kan je niet uitgaan van de prijs van een 250GB model.
Dat snap ik, maar wellicht komt die naar voren omdat er iets mis is met de Pricewatch-query of de verwerking daarvan. Ik zie dat hard een paar productId's worden opgevraagd, lijkt me niet dat deze variant daarbij ook naar voren moet komen.

De link achter "vanaf € 25": categorie: SSD's, de query:

• Trefwoord "productId:1414636 OR productId:1420868 OR productId:1600216 OR productId:1638198"
• vanaf Prijsloos

[ Voor 26% gewijzigd door CodeCaster op 09-12-2024 08:56 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Daar is een verklaring voor waar je niet veel blijer van wordt.
We koppelen uiteraard de producten in de Pricewatch aan reviews, bbg's en andere content.
Veel producten staan als losse uitvoering in de pricewatch, en zijn dan als het daadwerkelijk besproken product te koppelen.
Sommige producten staan echter als serie in de PW, waaronder ssd's. Dan is er een 'hoofdprocuct' met daaronder diverse uitvoeringen, bv een Samsung 990 als product met 500GB, 1TB, 2TB en 4TB als uitvoeringen. Dan kan ik het product Samsung 990 koppelen, maar niet de individuele uitvoeringen.
Gevolg: de vanaf-prijs is de laagste prijs waarvoor die hele serie te koop is, kleinste capaciteit dus, en niet de gewenste 4TB-versie.

De oplossing is natuurlijk alles als losse producten in de PW zetten, maar daarvoor zou de halve site op de schop moeten, dat heeft wat meer voeten in aarde dan een simpel verzoekje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:29
@willemdemoor Dan bij dergelijke producten maar geen "Vanaf - " prijs in de banner vermelden? Want die prijs raakt natuurlijk kant noch wal...

EDIT: aan de Best-Buy zelf kan kennelijk wel een specifieke uitvoering gekoppeld worden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RgHPFRscg27Wuq5kVJwgqSXA_gw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BXP5o4FvqhjqkiiQfWHS5DZ6.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 59% gewijzigd door Wild Chocolate op 09-12-2024 09:31 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

willemdemoor schreef op maandag 9 december 2024 @ 09:22:
De oplossing is natuurlijk alles als losse producten in de PW zetten, maar daarvoor zou de halve site op de schop moeten, dat heeft wat meer voeten in aarde dan een simpel verzoekje :)
Klinkt als een mooie en belangrijke refactoring. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Ik vond het ook al bijzonder goedkoop. Helaas, blij gemaakt met een dode mus.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:21

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

In voorgaande edities van de Ssd Best Buy Guide deden we alleen aanbevelingen voor drives met een capaciteit van 1TB en 2TB. We hebben inmiddels een kleine
De links naar de 1TB en 2TB pagina's werken niet.

tweakers.net/best-buy-guide/solid-state-drives/beste-1tb-drives

->

tweakers.net/best-buy-guide/solid-state-drives/beste-1tb-ssd

idem voor 2tb

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
Ah, stond ook al op het punt het te melden. Ik was al verbaasd dat ze zo goedkoop waren geworden.

Ipv van de hele prijswatch op de kop, kan je er natuurlijk ook voor zorgen dat de koppeling wel met individuele items uit een serie overweg kan. ;)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM94
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 20:12
willemdemoor schreef op maandag 9 december 2024 @ 09:22:
Daar is een verklaring voor waar je niet veel blijer van wordt.
We koppelen uiteraard de producten in de Pricewatch aan reviews, bbg's en andere content.
Veel producten staan als losse uitvoering in de pricewatch, en zijn dan als het daadwerkelijk besproken product te koppelen.
Sommige producten staan echter als serie in de PW, waaronder ssd's. Dan is er een 'hoofdprocuct' met daaronder diverse uitvoeringen, bv een Samsung 990 als product met 500GB, 1TB, 2TB en 4TB als uitvoeringen. Dan kan ik het product Samsung 990 koppelen, maar niet de individuele uitvoeringen.
Gevolg: de vanaf-prijs is de laagste prijs waarvoor die hele serie te koop is, kleinste capaciteit dus, en niet de gewenste 4TB-versie.

Mogelijke oplossing kan zijn dat je van te voren kenmerken kan aangeven waaraan een product moet voldoen voordat de prijs wordt meegenomen in de "vanaf" prijs.

Pseudocode voor de SSD's van dit artikel:

code:
1
if(uitvoering.Kenmerken.Capaciteit.OpslagCapaciteit.Between(4000, 4096) { IncludeInVanafPrijs }.

Of je kan hetzelfde filter toepassen als je zelf ook in de PW in elkaar kan klikken.
Voor 4TB modellen krijg ik bijvoorbeeld deze link:
categorie: SSD's

Ik zou verwachten dat je iets met het #filter: stuk moet kunnen.

Klinkt een stuk minder rigoureus dan de halve site op de schop. Al zat dat waarschijnlijk 'in the long run' de beste optie zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Onze devvers doen weinig half en voor de quick fix, met risico op belangrijke dingen slopen :) Maar ik spreek niet voor devvers uiteraard. De allermakkelijkste oplossing zou gewoon alles als product ipv uitvoering invoeren, maar dat is met een 741k producten vs 887uitvoeringen een klusje dat ik niemand benijd :) Los van de wenselijkheid / mogelijkheid.
Mogelijk is er nog iets van een workaround met behulp van andere functionaliteit te bekokstoven, tbc :)
Pagina: 1