Misschien laat mijn geheugen mij in de steek. Maar ik dacht altijd dat 5K2K monitoren waren die kleiner waren dan 40"? Bijvoorbeeld de 32" of 34" varianten? Heb ik het nu fout of bestonden die nooit? Ik vind de 40" namelijk best wel aan de grote kant.
Dank je wel. Ik ga maar eens op zoek waar ik deze kan kopen in Engeland. Op Amazon VK in ieder geval niet. Ik kwam het apparaat hier wel tegen: https://www.clove.co.uk/p...els-5k-ultra-hd-led-white maar dan is die gewoon nagenoeg even duur als de LG 40WP95CP
Nou ja, ik had stiekem wel gehoopt dat de 34" monitor goedkoper zou zijn maar in plaats daarvan is die £69 (excl. verzendkosten) duurder 🙈 Maar het lijkt er op dat de 34" 5K2K is dus wel bestaan maar erg schaarst zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door alienfruit op 08-12-2024 23:26 ]
Een kleiner paneel met dezelfde resolutie is duurder om te fabriceren want lagere yields, dus nee, kleiner is bij dezelfde resolutie zelden tot nooit goedkoperalienfruit schreef op zondag 8 december 2024 @ 23:25:
Nou ja, ik had stiekem wel gehoopt dat de 34" monitor goedkoper zou zijn maar in plaats daarvan is die £69 (excl. verzendkosten) duurder 🙈 Maar het lijkt er op dat de 34" 5K2K is dus wel bestaan maar erg schaarst zijn.
I reject your reality and substitute my own
De hoeveelheid webwinkels die dit exemplaar verkochten is wel ineens drastisch gedaald. Dus ik kan me voorstellen dat er een nieuwer exemplaar in de maak is. Maar dit is enkel een estimated guess dus geen garanties
Ik zie niet wat je zelf gedaan hebt om antwoord op je vraag te krijgen.alienfruit schreef op zondag 8 december 2024 @ 22:57:
Misschien laat mijn geheugen mij in de steek. Maar ik dacht altijd dat 5K2K monitoren waren die kleiner waren dan 40"? Bijvoorbeeld de 32" of 34" varianten? Heb ik het nu fout of bestonden die nooit? Ik vind de 40" namelijk best wel aan de grote kant.
Je kunt toch gewoon in de Pricewatch kijken?
categorie: Monitors
17 stuks 5k2 monitoren.
categorie: Monitors
14 onder de 40”.
[ Voor 12% gewijzigd door White Feather op 09-12-2024 10:14 ]
Ik heb voornamelijk op Amazon UK, laptop direct, boxx etc gekeken. Maar op jouw lijstje zie ik er maar eentje die kleiner is dan 40” want ik vind 39.7” ook zo goed als 40”
Pagina: 1