Scan resolutie photos HP Color LaserJet Pro MFP M277dw

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedish
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-09 15:02
Indien ik verkeerd gepost heb hoor ik dat graag. Ik wist niet precies waar ik mijn vraag best mocht posten. Bedankt.

Ik heb kleur foto's gescand met mijn printer maar deze worden opgeslagen in een erg lage resolutie.

Ik heb gebruik gemaakt van de standaard scan functie op de printer en de foto's via de document invoer laten scannen.

Ik heb via google bekeken of ik op een of andere manier de foto's op kan slaan met een hogere resolutie maar kan niks vinden.

Omdat een een paar honderd foto's nog wil inscannen ben ik op zoek naar ideeën hoe ik mijn foto's in een hogere resolutie in kan scannen. De foto's worden geen 100kb als ik die opslaan met de hp scan software.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Via Google ook even gekeken: https://h30434.www3.hp.co...n-Resolution/td-p/5432647

Volgende keer je post even verduidelijken zoals welke software je gebruikt, welk OS etc; allicht dat daar ook een instelling had kunnen zitten maar het lijkt erop dat je eenvoudigweg niet de document invoer moet gebruiken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedish
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-09 15:02
Dank voor uw snelle rectie. Het blijkt zelfs mogelijk om als ik glasplaat eerst kies en daarna resolutie aanpassen om weer document invoer te gebruiken :)