Mijn vraag:
Hallo, ik wil een wat oudere (design) halogeenlamp op een nieuwe (inbouw)dimmer aansluiten. Alle informatie over de lamp staat op de bijgevoegde foto's. Ik heb inmiddels een, volgens de winkelverkoper, geschikte universele dimmer gekocht. Op de verpakking staat dat deze niet alleen geschikt is voor Ledlampen maar ook voor halogeenlampen met een elektronische trafo. Op de bijsluiter staat echter dat de dimmer NIET GESCHIKT is voor 12v halogeenlampen met een ijzeren draadgewonden trafo. Weet iemand aan de hand van de bijgevoegde foto's of de aangeschafte dimmer geschikt is voor deze lamp. Ik begrijp n.l. niet van alle symbolen.:strip_exif()/f/image/S6TfBhN8kRvVI8uj7ohZY9Xc.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast dank voor jullie antwoord.
Hallo, ik wil een wat oudere (design) halogeenlamp op een nieuwe (inbouw)dimmer aansluiten. Alle informatie over de lamp staat op de bijgevoegde foto's. Ik heb inmiddels een, volgens de winkelverkoper, geschikte universele dimmer gekocht. Op de verpakking staat dat deze niet alleen geschikt is voor Ledlampen maar ook voor halogeenlampen met een elektronische trafo. Op de bijsluiter staat echter dat de dimmer NIET GESCHIKT is voor 12v halogeenlampen met een ijzeren draadgewonden trafo. Weet iemand aan de hand van de bijgevoegde foto's of de aangeschafte dimmer geschikt is voor deze lamp. Ik begrijp n.l. niet van alle symbolen.
:strip_exif()/f/image/S6TfBhN8kRvVI8uj7ohZY9Xc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9Nhi37ztlw2lIVv8iRB9aY1B.jpg?f=fotoalbum_large)