TV beugel montage assymetrisch?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MT10
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17:37
Hi Allemaal,

Ik wil een TV in een slaapkamer ophangen waar een schuifdeur naar een badkamer in de slaapkamer zit. Die schuifdeur heeft een in-wall systeem en het midden van de televisie moet ongeveer precies komen (tov het bed) op de plek waar dat in wall systeem net begint. Kortom, daar kan ik niet in de muur boren.

Kent iemand een TV beugel systeem waarbij het midden van de TV ongeveer naast het ophangsysteem zal vallen? Diegene die ik ken zijn symmetrisch en kun je wel iets op schuiven maar heb je nooit de ophangpunten aan 1 kant van de televisie.

Ik hoop dat ik de situatie duidelijk uitgelegd heb. Hopelijk heeft iemand een idee.

Groeten
MT10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:01

paQ

Je kan eens kijken naar deze
https://www.amazon.de/-/n...m_grid_dv_rp_oos_ec_0_1_i

Sowieso erg stevig en rigide, maar je kan zowel het scherm uit het midden plaatsen, maar ook deels links/rechts als trapezium “verschuiven”.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Elke draaibare TV beugel? Eg bovenste draaibare in de PW: uitvoering: Vogel's Comfort TVM 3665 Draaibare tv-beugel

Wel even opletten dat die meer kracht op je muur zet, en dus goed vastgemaakt moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:02
Is de rest van de muur ook hol? Dan moet je wel goed onderzoeken waar je wel en niet kan schroeven.

Van wat voor materiaal is de muur gemaakt? Hoever ben je met afwerken?
Je kan bijvoorbeeld de muur nog opdikken met extra plaatmateriaal of een extra plaat achter de muur plaatsen ter hoogte van de tv.

Spel en typfouten voorbehouden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Plafondmontage een optie?

[ Voor 25% gewijzigd door DJMaze op 09-12-2024 11:08 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VBald
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 11-05 19:20
Hoi,
Gekeken naar de reacties dacht ik dat ik even een foto (let niet op de kabels en troep, was een snelle foto) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fDMq3A4-0EciF4ihY28u_2PhcNk=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/TFQxpbMcWOLZpFRm4w0GOgOl.gif?f=fotoalbum_large.
Bij ons is het asymmetrisch vanwege de meubel eronder die later kwam en hij is waterpas. Het is dus goed mogelijk. Succes
Pagina: 1