Goede dag,
Ik heb een videoband speler die ik wil aansluiten op een oude televisie. Ik heb nu een aantal kabels gebruikt en het beeld blijft regelmatig “flikkeren”/springen.
Ik weet dat het aan de kabels ligt, want als ik de videospeler op een andere tv aansluit met een scart naar scart kabel (wat niet gaat op de oude tv want die heeft geen scart poort) doet hij het prima. Maar gebruik ik de kabels die op de foto te zien zijn, doet het beeld het bij de andere tv ook niet goed.
De speler moet aangesloten worden op de oude tv.
Sluit ik de eerste playstation of eerste xbox aan op de oude tv, doet het beeld het ook prima. Terwijl daar ook een soort van scart aanzit en tulp.
Ik heb geen idee wat hier mis gaat? Heb ik de verkeerde kabels??
:strip_exif()/f/image/F4j2db99kWmbedQNClNj7gyC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WFdoavKe2tp2no7gQk6SHj9M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qUodDKvWuUzU9t4HUuHYl0Fv.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb een videoband speler die ik wil aansluiten op een oude televisie. Ik heb nu een aantal kabels gebruikt en het beeld blijft regelmatig “flikkeren”/springen.
Ik weet dat het aan de kabels ligt, want als ik de videospeler op een andere tv aansluit met een scart naar scart kabel (wat niet gaat op de oude tv want die heeft geen scart poort) doet hij het prima. Maar gebruik ik de kabels die op de foto te zien zijn, doet het beeld het bij de andere tv ook niet goed.
De speler moet aangesloten worden op de oude tv.
Sluit ik de eerste playstation of eerste xbox aan op de oude tv, doet het beeld het ook prima. Terwijl daar ook een soort van scart aanzit en tulp.
Ik heb geen idee wat hier mis gaat? Heb ik de verkeerde kabels??
:strip_exif()/f/image/F4j2db99kWmbedQNClNj7gyC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WFdoavKe2tp2no7gQk6SHj9M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qUodDKvWuUzU9t4HUuHYl0Fv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BmW9IiPYNqvMV881hN0p1FZv.jpg?f=fotoalbum_large)