Deze avond een nieuw systeem gebouwd van wat ik dacht dat het een stil systeem zou zijn. Maar niets is minder waar. De ventilatoren (3x case + 2 CPU) in de behuizing lijken niet het probleem. De case-fans voor enkele seconden naar 0 gezet en de cpu fans op 10%, maakt namelijk geen verschil.
Heb het idee dat de ventilator van de voeding veel te hard blaast. Maar daar kan ik natuurlijk niets aan veranderen. Had de voeding eerst met de ventilator naar beneden gericht (daar zit ook het stoffilter). Maar als ik de voeding omdraai (intake naar boven gericht) hoor ik geen verschil.
Is de voeding (ventilator) niet goed? Is het combinatie met de kast? Wat kan het zijn, en zou het überhaupt (bijna) geluidloos kunnen zijn/worden? Heb gelezen van mensen die niet wisten of hun pc aan of uit stond, zo stil. Dat is hier zeker niet het geval
Mijn build:
Behuizing: Fractal pop silent solid
Voeding: MSI A750GL
Moederbord: ASROCK Z890 livemixer Wifi
Koeler: Deepcool AK620
Mocht meer info nodig zijn, laat maar weten. Alvast bedankt.
Heb het idee dat de ventilator van de voeding veel te hard blaast. Maar daar kan ik natuurlijk niets aan veranderen. Had de voeding eerst met de ventilator naar beneden gericht (daar zit ook het stoffilter). Maar als ik de voeding omdraai (intake naar boven gericht) hoor ik geen verschil.
Is de voeding (ventilator) niet goed? Is het combinatie met de kast? Wat kan het zijn, en zou het überhaupt (bijna) geluidloos kunnen zijn/worden? Heb gelezen van mensen die niet wisten of hun pc aan of uit stond, zo stil. Dat is hier zeker niet het geval
Mijn build:
Behuizing: Fractal pop silent solid
Voeding: MSI A750GL
Moederbord: ASROCK Z890 livemixer Wifi
Koeler: Deepcool AK620
Mocht meer info nodig zijn, laat maar weten. Alvast bedankt.