Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robw1947
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-04 07:51
Na het openen van deze ATX kast zat in de kabel bundel het volgende:
Usb2
USB3
Audio
Power switch
Een brede SATA connector aan een twee draads kabel
Dus geen power led + en -
De lengte van de kabel aan de SATA connector is ook vrij kort en gaat naar een led strip, die als power led dient.
Zelfs op de website van internet-tech geen info te vinden over deze voor mij vreemde connector.
Weet iemand hoe deze connector te gebruiken?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8H5StWKrX3hix_fZrVN2JOciYmQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3VGXGZIao9OtDd35C1TSTFgB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9K5p6fMXx-L6L5KvonOIPXR5v74=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qvHngdcGIW4RUt22qeCT8zU6.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59
Dat zal waarschijnlijk gewoon voor de stroomverzorging zijn van de ledstrip. Standaard power led aansluiting levert misschien niet de juiste spanning of te weinig vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:19
Voor de ledstrip in het front.

Heb je er ventilatoren bij gekocht want de kast komt zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:51

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die 'sata connector met 2 draadjes' is niks meer dan SATA power. Wat vroeger die dikke 4-pins molex was. Je prikt er dus de SATA voeding in die uit je PSU komt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robw1947
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-04 07:51
Ik vermoedde al zoiets, maar tot nu toe altijd een kast gehad met Pled+ en - om op een moederbord aan te sluiten.
Maar ja, je bent nooit te oud om te leren, ook niet als 77 jarige, die al ruim 30 jaar pc’s bouwt als hobby.
Meteen even gekeken en inderdaad, stekker op SATA connector van voeding.
Voor mijn buurman bezig, die zal morgen blij zijn.
Bedankt voor de tip, hierdoor een veel betere nachtrust.