Medeoprichter Sid Sijbrandij treedt af als ceo van GitLab…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:49
Artikel: nieuws: Medeoprichter Sid Sijbrandij treedt af als ceo van GitLab na kankerdi...
Auteur: @TijsZonderH

Waarom word de oude naam van deze man erbij getrokken? Heeft totaal geen relevantie met het artikel is niet zoals diegene zichzelf identificeert en trekt alleen maar aandacht van het onderwerp.

Is dit zo'n inclusief dingetje van mensen die totaal niet snappen waar het om gaat ofzo of zit ik nou verkeerd te kijken?

Laat die vent lekker en benoem niet hoe hij was.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:42

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Omdat veel Nederlanders hem nog zo kennen en hij zichzelf ook nog soms zo noemt.
Is dit zo'n inclusief dingetje van mensen die totaal niet snappen waar het om gaat
Dit is gewoon raar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Immigranten in de VS gebruiken vaak een naam of bijnaam die beter valt of uitgesproken kan worden. Dat is heel normaal. Van "Sytse" weten Amerikanen niet hoe het uitgesproken moet worden, dat wordt iets als Site-see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
TijsZonderH schreef op maandag 9 december 2024 @ 08:15:
Omdat veel Nederlanders hem nog zo kennen en hij zichzelf ook nog soms zo noemt.

[...]

Dit is gewoon raar.
Raar? Niet echt. Hoe zou jij je voelen als je een transitie door bent gegaan en er iemand naast je staat en bij elke introductie blijft zeggen. En was vroeger vrouw. Want dat doe je. Waarom doe je dat? Omdat je zo graag aan wilt geven dat je er ok mee bent? Waarom staan mensen aan de zijlijn van dit soort dingen altijd zo hijgerig de aandacht erop te vestigen? Het heeft niks met het onderwerp te maken en het voegt er ook niks aan toe.

En dan moet het er dus ook niet in staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:42

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Sytse is zijn originele, Friese (denk ik?) naam. Hij noemt zich Sid omdat hij in de VS is gaan wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
In dat geval zit ik fout. En neem ik alles terug. My bad
Pagina: 1