gratis hulp op afstand software

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper1967
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 15:02
Mijn vraag
...
wie weet een gratis hulp op afstand programma? Ik probeer iemand op afstand te helpen met zijn laptop, echter om elke keer er naar toe te rijden is geen optie, wie weet een eenvoudig hulp op afstand programma waar ik geen account voor hoef aan te maken en wat zo eenvoudig mogelijk is en gratis?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...teamviewer en google gekeken maar veel software is niet gratis of er moet een account worden aangemaakt.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:22

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Keuze zat...

Windows Remote Assistance
Quick Assist
Chrome Remote Desktop
Ultra VNC

[ Voor 88% gewijzigd door Microkid op 07-12-2024 15:13 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amiaima
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-05 22:22
Teamviewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Zet een MeshCentral server op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:46
Windows heeft gewoon quick assist standaard aan boord.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
anydesk is voor incidenteel gebruik gratis, account hoef je ook niet aan te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

@viper1967 je eigen topictitel door Google halen heeft veel meer opties. Je hebt die allemaal bekeken? Kan je dan wat meer info geven over de conclusies uit dat vooronderzoek?

Omdat het op deze manier lijkt alsof dat niet is gebeurd en willekeurige Google-hits zou voldoen als antwoord, sluit ik dit topic. Open gerust een nieuwe, maar probeer er eerst een paar, en geef dan in de topicstart veel meer concrete info over je vooronderzoek.

Ook: let je daarbij wel een beetje op ook de veiligheid... Als jij zo eenvoudig mogelijk toegang krijgt, wil je niet dat een ander dat ook eenvoudig kan. Het is niet eenvoudig als je bestanden zijn gegijzeld of men meekijkt bij je internetbankieren ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.