InflatableMouse schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:53:
Ik heb ze ondertussen al meerdere keren gecontacteerd, tot nu toe iedere keer dezelfde persoon aan de lijn. Op mails wordt niet geerageerd en via de telefoon wordt ik figuurlijk aan de lijn gehouden.
Sinds gisteren is de website down en sinds vanochtend valt me op dat ik ze niet meer terug kan vinden in de Pricewatch.
Zouden ze failliet zijn? Kan ik dat nog ergens opzoeken?
Dat laatste zou zomaar kunnen, maar dan zit er vaak nog wel een tijd tussen het zijn en de bekendmaking.
Het staat nog niet in het register:
https://insolventies.rech...ummer=&type=rechtspersoon
Afwachten dus.
Als je iets hebt besteld moet je even kijken hoe je hebt betaald. Als je met iDeal hebt betaald dan heb je pech, heb je met creditcard betaald dan zou ik de betaling blokkeren en direct een mail sturen dat je de bestelling annuleert.
Maar eerlijk: bij een winkel met zo een lage score in de pricewatch of bij trustpilot zou ik zelf niet bestellen. Aan de andere kant heeft mediamarkt een lagere score en daar bestel ik wel gewoon, dus in dat opzicht valt je als koper niks te verwijten. Hopelijk is er eind volgende week meer bekend, volgens Google zijn ze in ieder geval vandaag gesloten dus valt er nu sowieso niks te doen; lekker van je weekend genieten!