Dockingstation voor Macbook Air

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PikaPower
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 19-09 15:40
Mijn vraag:

Ik ben op zoek naar een dockingstation voor mijn Macbook Air M3 15 inch.
De aansluiting is naar 2 beeldschermen
Het liefst eigenlijk ook met de mogelijkheid om mijn toetsenbord en muis te kunnen aansluiten.

Daarnaast zou het mooi zijn om ook nog mijn pc te kunnen blijven gebruiken 8)

Andere opties of adviezen zijn ook welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:29

nelizmastr

Goed wies kapot

Deze vraag is al best vaak gesteld, ook in dit subforum ;)

Desktop en laptop via dezelfde docking gaat eigenlijk niet. Gebruik dan een dock én een USB switch en zorg dat je monitoren hebt die twee aansluitingen hebben. De ene gaat in je PC, de andere in de dock, met de usb switch idem en zo schakel je heen en weer. PC’s hebben doorgaans geen thunderbolt met video out over een dedicated videokaart, dus dat blijft via de OSD van je beeldscherm schakelen.

Wees je bewust dat de M3 MacBook Air alleen 2 externe schermen kan met het scherm dichtgeklapt en een stroomvoorziening aangesloten (hetzij via dock), de zogenaamde clamshell modus. Anders moet je een dock nemen met DisplayLink chip, die is niet geschikt voor multimedia maar vooral voor browsen en kantoorwerk. Let ook op dat je geen dock neemt dat MST gebruikt, want dat kan macOS niet.

[ Voor 4% gewijzigd door nelizmastr op 06-12-2024 21:02 ]

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@PikaPower toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals waar je zelf al naar gezocht en wat je gevonden hebt. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met antwoorden welke je zelf al had gevonden. Daarnaast is er over dit onderwerp meer dan genoeg te vinden, zowel hier op GoT als in de Pricewatch.

Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.