iPad Air (2020) boot loop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:40
Mijn vraag

Wij hebben een iPad Air uit 2020. En sinds kort zit die in een soort van boot loop. Zodra de iPad aangaat, komt het Apple logo tevoorschijn en start deze normaal op en kom je op het scherm om de iPad te unlocken. Unlocken lukt ook nog alleen dan loopt de ipad binnen enkele tellen vast en start opnieuw op. Als ik niks doe start de iPad ook na enkele tellen weer opnieuw op. Net zolang totdat de accu leeg is.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Persoonlijk vermoedt ik een hardware issue, omdat alles wat ik heb geprobeerd het probleem niet oplost.

Relevante software en hardware die ik gebruik

iPad Air uit 2020, iOS 18.? (Kan de laatste versie niet achterhalen, omdat ik daar niet zo snel kan komen :()

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

iPad helemaal leeg laten lopen en daarna opnieuw proberen. (Ook met ruim 1,5 week tussen helemaal leeg en op nieuw proberen.
Veilige modus opstarten, helaas zelfde euvel.
Software update proberen uit te voeren, alleen downloaden duurt te lang, waardoor dit elke keer opnieuw begint.

Ik zou ook graag de iPad aan een Mac hangen om te kijken of ik daarmee iets kan updaten of achterhalen, alleen die heb ik pas weer vanaf begin januari beschikbaar.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
patricks8 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:42:

Ik zou ook graag de iPad aan een Mac hangen om te kijken of ik daarmee iets kan updaten of achterhalen, alleen die heb ik pas weer vanaf begin januari beschikbaar.
Je hebt geen familie, vrienden, collega's in de buurt met een Mac?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Helaas niet nee, anders had ik dat zeker wel gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Heb je wel een iPhone beschikbaar? Via Zoek mijn je iPad wissen op afstand, maarja dan ben je wel alles van de iPad kwijt

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
GerardVanAfoort schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:57:
Heb je wel een iPhone beschikbaar? Via Zoek mijn je iPad wissen op afstand, maarja dan ben je wel alles van de iPad kwijt
Hier heb ik niet aan gedacht :) ga ik zo proberen, omdat er toch niets belangrijks op de iPad staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Vanmiddag heb ik geprobeerd de iPad te wissen. Nu zit die alleen vast in een wis loop :( heeft dus helaas niet geholpen.

Pagina: 1