Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reinout W
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 03-02 18:36
Dag allen,

Afgelopen weken heb ik m'n tijd vol gemaakt met het leren van Kubernets op 4 Raspberry Pi 5's. Super tof, en heb er een artikeltjes voor geschreven voor het leren (Link voor de geintresseerden) . Dit is natuurlijk een groot onderwerp, en nog genoeg te leren

Nu de vraag: Wat is een toffe aanvulling op dit project? Ik heb nog relatief weinig ervaring (In het blog staat wat ik al ongeveer probeerd heb), dus ben vooral benieuwd naar verschillende technieken waar ik mee kan prutsen. :)

Thanks! _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:53

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik zie liever dat je hier een samenvatting van je project post. Nu moet ik naar een website waar ik óf reclame moet kijken of geld moet doneren om ad-free te kunnen kijken.

Heb je verder het volgende topic al doorgenomen? Het grote Kubernetes topic

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 11:14
Question Mark schreef op maandag 9 december 2024 @ 09:48:
Nu moet ik naar een website waar ik óf reclame moet kijken of geld moet doneren om ad-free te kunnen kijken.
In tegenstelling tot Tweakers? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:53

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

XelaRetak schreef op maandag 9 december 2024 @ 09:51:
[...]

In tegenstelling tot Tweakers? :+
Fair point... :+ Een externe website dan... Het gaat mij erom dat er content die (deels) door medetweakers aangeleverd wordt op een externe website geplaatst wordt. Het zou netter zijn om al die info te verzamelen in een groot topic, of een opgestelde FAQ. Voor-en-door de community, dat idee. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-chat
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
tja ik zou ook voorstander zijn van crisspoating

lang niet iedereen geïnteresseerd in dit topic zal lid zijn van tweakers.net en dus toegang hebben tot zo'n topic

dus dat je aangeeft alle replies op een externe pagina kunnen worden gebruikt lijkt me dan niet meer dan fair

maar je wilt wel ook die info intern dat helpt newbies bijvoorbeeld bij de zoekfunctie op dit forum

ik stel dan ook voor dat je tenminste en uitgebreide samenvatting post of indien mogelijk de ibfo geheel overneemt

dan kunen we die bespreken en aanvullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-06 09:43

BombaAriba

Ondertitel

Het ligt er een beetje aan wat je wilt doen. Maar je zou er wat webapps kunnen deployen. Of postgres op kubernetes native manier draaien. Of bepaalde sparkjobs etc erop draaien en s3 compatible storage inrichten. Ik zou vooral iets doen waar je zelf met je werk ook baat bij hebt. Ander alternatief is ook nog je microk8s cluster deels on-prem en deels in the cloud (random vps) in te richten.

Ik zou misschien ook wat NVMe HATs voor je Pi's kopen en installeren want met bepaalde loads gaan je SD kaartjes er wel snel aan.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Pagina: 1