Vraag
Beste antwoord (via Rtoo op 06-12-2024 17:44)
makkelijkste is om het fonteintje zelf van de muur te halen..
afvoer los maken, kitrand doorsnijden, moeren (sleuteltje 13) los maken en je pakt hem er wel af (of ze moeten echt geprutst hebben met kit om hem op te hangen....)
al kan je ook proberen de kraan op het fonteintje proberen te draaien, en hopen dat die los komt.. alleen of je kraan en fonteintje dat leuk vinden..
afvoer los maken, kitrand doorsnijden, moeren (sleuteltje 13) los maken en je pakt hem er wel af (of ze moeten echt geprutst hebben met kit om hem op te hangen....)
al kan je ook proberen de kraan op het fonteintje proberen te draaien, en hopen dat die los komt.. alleen of je kraan en fonteintje dat leuk vinden..
404 Signature not found
Alle reacties
kan het zijn dat dit 1 geheel is, en je dus omhoog uit de wastafel tilt?
Dan zou die schroefkop wel los moeten kunnen natuurlijk...
Dan zou die schroefkop wel los moeten kunnen natuurlijk...
Ene kraaien voet al geprobeerd? (Zal wel zonder spatie zijn?)
Of anders eerst onder losmaken bij de kraan en dan er inderdaad aftillen.
Dan kan je met een pijpsleutel bij de kraan over de leiding.
Of anders eerst onder losmaken bij de kraan en dan er inderdaad aftillen.
Dan kan je met een pijpsleutel bij de kraan over de leiding.
Dat had ik zelf ook bedacht maar kom er met mn hand niet bij. En zulke grote handen heb ik nou ook weer niet.PatRamon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:24:
Zwarte ring losdraaien bij de fontein onderkant.
Zo kom je kraan los, en trek je hem er zo uit.
(Uiteraard ook alvast losdraaien van je stopkraan/beginpunt kraan zelf)
Oei...Rtoo schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:26:
[...]
Dat had ik zelf ook bedacht maar kom er met mn hand niet bij. En zulke grote handen heb ik nou ook weer niet.
Tja zorgen dat beide knel wartels zijns losgedraaid op je stopkraan en kraan.
Toch proberen om met je hand die wartel onder aan de wasbak vast te houden en dan de kraan zelf tegen de klok in te draaien.
Speciale sleutels was iets van vroeger, maar aangezien je Chrome leiding+ stopkraan er al op zit was dit niet van toepassing.
Even dubbele check voor je zelf.
Het betreft enkel een wartel onder de wasbak zonder 2 schroefjes?
Die variant heeft ook kort bestaan namelijk.
*Is niet te zien op de foto.
makkelijkste is om het fonteintje zelf van de muur te halen..
404 Signature not found
Pagina: 1