Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
3D animaties (Blender), video bewerken (DaVinci Resolve), verder back-end development met grote databases. Daarnaast af en toe een game zoals Crysis, NfS, Tomb Raider, F1 '22.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1.200,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2x 6TB WD HDD's voor data, 2 monitoren (1920 x1200 en 1920 x 1080), MS ergo keyboard, Steelseries muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles voor een stabiel en stil systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren voor merken, als het maar betrouwbaar is met goede garantievoorwaarden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem dat ik in de toekomst eenvoudig nog kan upgraden. Games hoef ik niet op Ultra High te kunnen spelen, maar wel fijn als het een beetje soepel loopt op medium/high.
Ga je overklokken?
Nee (waarschijnlijk niet)
Wat verwacht je van ons?
Ik zou het fijn vinden als ik wat hulp zou kunnen krijgen bij het controleren van de componenten. Past alles bij elkaar? Zijn er andere combinaties die beter bij elkaar passen, want ik heb nu 8 producten en 8 verschillende merken.
Zijn er nog andere opties voor een beter kast? De Fractal R5 heb ik nu ook en voldoet prima, maar als er iets moderners is dat net iets stiller is of beter koelt dan hoor ik het graag.
3D animaties (Blender), video bewerken (DaVinci Resolve), verder back-end development met grote databases. Daarnaast af en toe een game zoals Crysis, NfS, Tomb Raider, F1 '22.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1.200,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2x 6TB WD HDD's voor data, 2 monitoren (1920 x1200 en 1920 x 1080), MS ergo keyboard, Steelseries muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles voor een stabiel en stil systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren voor merken, als het maar betrouwbaar is met goede garantievoorwaarden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem dat ik in de toekomst eenvoudig nog kan upgraden. Games hoef ik niet op Ultra High te kunnen spelen, maar wel fijn als het een beetje soepel loopt op medium/high.
Ga je overklokken?
Nee (waarschijnlijk niet)
Wat verwacht je van ons?
Ik zou het fijn vinden als ik wat hulp zou kunnen krijgen bij het controleren van de componenten. Past alles bij elkaar? Zijn er andere combinaties die beter bij elkaar passen, want ik heb nu 8 producten en 8 verschillende merken.
Zijn er nog andere opties voor een beter kast? De Fractal R5 heb ik nu ook en voldoet prima, maar als er iets moderners is dat net iets stiller is of beter koelt dan hoor ik het graag.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 290,19 | € 290,19 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,- | € 169,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4060 Gaming OC 8G | € 318,99 | € 318,99 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define R5 Zwart | € 123,82 | € 123,82 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-U12S Bruin | € 72,- | € 72,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5200C40 | € 85,41 | € 85,41 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W - TT Premium Edition | € 91,46 | € 91,46 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 125,19 | € 125,19 |
Totaal | € 1.276,06 |