Ik heb nu m'n client opnieuw geinstalleerd, maar nu moet ik de novell diskettes hebben om op m'n novell server in te kunnen loggen. Maar hoe kun je deze diskettes aanmaken. Want ik heb hier een novell doos, maar daar zitten ze niet in. Of horen ze er wel bij te zitten? (oja, novell is niet illegaal verkregen)
Verwijderd
Uhm client software downloaden van Novell website ??
Weet alleen niet of die client software wel gewoon legaal van inet gedownload kan worden... denk het wel omdat je de licentie insteld op de server, maar weet het niet zeker. Wij downloaden regelmatig nieuwe clients van legale Novell software.
Weet alleen niet of die client software wel gewoon legaal van inet gedownload kan worden... denk het wel omdat je de licentie insteld op de server, maar weet het niet zeker. Wij downloaden regelmatig nieuwe clients van legale Novell software.
Verwijderd
Oude versies ... gewoon naar Novell, downloads, en dan clients.Op vrijdag 14 september 2001 02:41 schreef little_soundman het volgende:
De client staat op een van de cdroms....
Verwijderd
Oude versies (2x)Op vrijdag 14 september 2001 10:36 schreef Sinph het volgende:
Hier heb ik Novell 4.1. Staat het daar nog op de cd of moet ik toch naar hun website?
Relatief begrip. Wat zijn oude versies. Vanaf welke versie is dat.Op vrijdag 14 september 2001 10:39 schreef CybErvee het volgende:
[..]
Oude versies (2x)
Maar het komt er dus op neer dat ik met m'n telefoon lijntje dus 13 mb mag gaan downloaden om zo die installatie diskettes te kunnen maken, want op de cd staat wel een instal.bat maar daar heb ik niks aan.
Je kan het beste even client versie 3.21 met pt 5 downloaden.
Oudere client geven gezeik als je bv zenworks gaat draaien.
Oudere client geven gezeik als je bv zenworks gaat draaien.
Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?
Pagina: 1