Gezocht: welke hoofdtelefoon is de beste keuze

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptop23
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-04 21:10
Dag Tweakers,
Ik ben stilaan aan het rondkijken naar een nieuwe hoofdtelefoon van goede kwaliteit.

Ik heb jaren de JBLE55BT gehad en ik was daar heel content van, wat mij betreft zeer goede geluidskwaliteit.
De JBL Tune760NC lag ook nog in de schuif, de bass is hier iets beter maar de muziek lijkt meer op de achtergrond afgespeeld te worden in vergelijking met de E55BT.

Ik ben dus opzoek naar een hoofdtelefoon van goede kwaliteit, bass is belangrijk maar ook de kwaliteit van het geluid zelf. Voornamelijk gebruikt om muziek te luisteren, vocal en dnb.

Ik stel de vraag omdat ik niks ken van hoofdtelefoons en graag een richting krijg van waar ik naar moet beginnen zoeken. budget +-100 met rek op.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:07

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@laptop23 Voor aankoopadvies, is er Beeld en geluid koopadvies, dus daar verplaats ik je topic naartoe. Als je daar een topic opent, dan zie je het volgende format:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Dat moet uitgebreid ingevuld worden, zodat jij betere antwoorden krijgt en anderen ook wat aan jouw topic hebben. Nu voldoet het niet aan de eisen die we hier op Tweakers stellen. "Ik weet er niks van en wil graag een richting krijgen" is helaas niet voldoende.

In eerste instantie zal ik na de verplaatsing je topic dan ook sluiten. Je mag een DM sturen ter heropening, als je daarna ook je topicstart uitgebreid invult. Als alternatief kan je ook zelf meteen een nieuw topic openen, ook dan met de gevraagde informatie.

Om je toch een richting te geven: zoek online op best headphones under 100 dollar/pound/euro; ga naar review sites en gebruik onze Pricewatch. Dat zou al een boel aanknopingspunten kunnen opleveren.

Succes! :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.