Toon posts:

videorecorder naar pc opnemen film, zonder tv in

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hi, ik heb de search al gebruikt maar ben er niet veel wijzer van geworden, dan maar een topic...

ik wil dus met een video recorder een film op de pc opnemen, dus dat hij hem opslaat op de pc als divx ofzowat maakt niet echt uit welk type...

-ik heb een Hercules GeForce Prophet 2 Dual-Display zonder tv in maar met tv out en zo'n svhs uitgangetje

-ik heb dan nog een tv kaart, kweet niet of ik er wat aan heb hierbij maar toch

Is het mogelijk om dan een film optenemen op de pc?
thnx Shao

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Je zal toch echt iets van een Video In moeten hebben, en ik neem aan dat die TV Kaart dat wel heeft.
De vraag alleen nog: Kan deze kaart ook film capturen? of alleen stilstaand beeld...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat hij dat wel heeft, het is een Studio PCTVRAVE
hij kan beeld opnemen ja.... normaal beeld weetjewel niet dat stilstaand dacht ik zo

Verwijderd

Lijkt me dat je gewoon de kabel uitgang van de videorecorder op de tv-kaart kunt aansluiten. Net zoals je de kabel uitgang van de videorecorder normaal op de tv aansluit. Moet je alleen nog even op je pc het 'video-kanaal' opzoeken... en dan gewoon capturen.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Die tv kaart heeft geloof ik geen antenne (coax) ingang, dus het moet via de scart van de video naar de tulp ingang

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op vrijdag 14 september 2001 00:29 schreef dreeke het volgende:
Die tv kaart heeft geloof ik geen antenne (coax) ingang, dus het moet via de scart van de video naar de tulp ingang
tuurlijk heeftie wel een coax ingang het is toch een tv kaart

hij heeft ook een tulp ingang

Verwijderd

Een pctv rave heeft een tuner en je kunt er gewoon de antennekabel van de televisie in knallen. Met vidcon/vidcap kun je capturen, die staan bij het windows-startmenu-item van studio pctv

• vinz98
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-02-2022

vinz98

Whatmovesyou? Tell me

heel simpel, je zet je tv met de beeldbuis tegen de beeldbuis van je pcmonitor (face to face zegmaar)

druk dan na PRECIES 4.2 seconden op je printscreen toets.
ga lekker bouten en zie!

vinz
hh
Pagina: 1