Ik wil binnenkort mijn Telenet TV-Box wegdoen en TV kijken via IPTV. Waarschijnlijk zal ik een account nemen bij TV Vlaanderen. De vrouw was nogal verknocht aan de huidige TV-Box... In no time zap je makkelijk, kan je de TV gids raadplegen en neem je makkelijk je programma's op. Wat is op dit moment een goed alternatief? Ik wil voornamelijk iets makkelijk in gebruik. Welke TV Box raden jullie mij aan? In de toekomst komt er zeker een 4K TV in huis, nu zit ik nog op één van de eerste LG Smart TV's met 3D... Heb zelf nog een oude chromecast zonder afstandsbediening, naar gebruiksgemakt toe lijkt mij dit niet handig (je hebt steeds je gsm nodig). 1 van de vereisten is ook dat ik apps kan installeren o.a. Kodi. Wat is tegenwoordig goed,prijs/kwaliteit, liefst met vaste internetverbing, de Wifi is soms niet optimaal. Alvast bedankt.
@Nilos128 Aankoopadvies moet in Beeld en geluid koopadvies dus daar verplaats ik je topic ook naartoe.
Als je daar een topic opent, krijg je het volgende format te zien:
Om je alvast wat richting te geven:
Welke mediaspelers heb je zelf al gevonden? Er zijn er honderden met Android erop en die kunnen allemaal Kodi draaien en waarschijnlijk de TV Vlaanderen app ook gewoon. Google heeft inmiddels meerdere mediaspelers waarvoor je geen gsm meer nodig hebt, maar andere merken zijn ook een optie. Pas in elk geval op met de mediaspelers van van Apple en Amazon. Daar kan Kodi wel op, maar met omwegen en beperkingen. Kijk ook eens naar wat er in het Kodi-forum wordt aangeraden en zoek op 'best Android mediaspeler for Kodi' en 'beste mediaspeler voor TV Vlaanderen'
Ik heb ook je topictitel aangepast om te benadrukken dat het hier om een mediaspeler voor legale IPTV gaat.
Als je daar een topic opent, krijg je het volgende format te zien:
En dat moet uitgebreid ingevuld worden zodat jij betere antwoorden krijgt en andere mensen ook iets aan jouw topic hebben. Nu voldoe je niet aan de eisen en zal ik het topic na het verplaatsen ook sluiten. Je mag mij een DM sturen ter heropening, waarna je de vragen uitgebreid beantwoordt. Als alternatief kun je ook meteen zelf een nieuw topic aanmaken, waarbij je de vragen beantwoordt.Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Om je alvast wat richting te geven:
Welke mediaspelers heb je zelf al gevonden? Er zijn er honderden met Android erop en die kunnen allemaal Kodi draaien en waarschijnlijk de TV Vlaanderen app ook gewoon. Google heeft inmiddels meerdere mediaspelers waarvoor je geen gsm meer nodig hebt, maar andere merken zijn ook een optie. Pas in elk geval op met de mediaspelers van van Apple en Amazon. Daar kan Kodi wel op, maar met omwegen en beperkingen. Kijk ook eens naar wat er in het Kodi-forum wordt aangeraden en zoek op 'best Android mediaspeler for Kodi' en 'beste mediaspeler voor TV Vlaanderen'
Ik heb ook je topictitel aangepast om te benadrukken dat het hier om een mediaspeler voor legale IPTV gaat.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit gaat over IPTV via TV Vlaanderen en is derhalve legaal.
Dit gaat over IPTV via TV Vlaanderen en is derhalve legaal.