Iemand een tip voor banaanstekkers? Liefst ietwat betaalbaar ...
Vraag
Alle reacties
"Betaalbaar" is een subjectief begrip, bedragen werkt een stuk beter. Eventueel is ook de speaker kabel benoemen handig aangezien niet elke kabel in elke banaan past (check de maximale kabel diameter bij banaan stekkers). Wil je rechte of haakse stekkers? Last but not least, wat had je zelf al gevonden? Echt nul vragen krijgen antwoord in deze topic start...
Invullen van de template bij het openen van een topic enzo....
Invullen van de template bij het openen van een topic enzo....
[ Voor 36% gewijzigd door FeaR op 06-12-2024 10:45 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
aliexpressWookson schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:19:
Iemand een tip voor banaanstekkers? Liefst ietwat betaalbaar ...
Die heb ik ook een keer besteld, wellicht had ik net de verkeerde, maar dat was echt troep vergeleken met een setje degelijke Hirschman banaanstekkers. Probleem bij die goedkope is dat de verende 'pinnetjes' niet echt lekker contact maken met de grote center pin. Kans op slecht contact is groot.
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Ik heb hier 12 luidsprekers aangesloten met die troep van aliexpress. Werkt nog steeds prima.
SUPRA CombiCon
Super contact door de manier waarop de ader wordt vastgeschroefd.
Je kan makkelijk kiezen/wisselen tussen banaan en spade.
Super contact door de manier waarop de ader wordt vastgeschroefd.
Je kan makkelijk kiezen/wisselen tussen banaan en spade.
Licht nogal aan wat je besteld. heb er een paar jaar geleden een dozijn gekocht voor iets van 50ct / 1 euro per stuk en die zijn prima.Twazerty schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:07:
[...]
Die heb ik ook een keer besteld, wellicht had ik net de verkeerde, maar dat was echt troep vergeleken met een setje degelijke Hirschman banaanstekkers. Probleem bij die goedkope is dat de verende 'pinnetje' niet echt lekker contact maken met de grote center pin. Kans op slecht contact is groot.
Heb voor mijn rc hobby tig stekkers (soort banaan maar dan wat kleiner) daar besteld (wat kwa doorvoor een stuk nauwer komt dan audio), meeste zijn goed, heb 1 of 2 keer een batch gehad die na een paar in en uit steken een stuk minder goed klemde en zichzelf vast laste

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
1,25 per stuk bij Eleshop:
Banaanstekkers bij Eleshop
daarvoor zou ik ze niet voor iets minder bij AliExpress bestellen.
Banaanstekkers bij Eleshop
daarvoor zou ik ze niet voor iets minder bij AliExpress bestellen.
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Deze vraag is onacceptabel, banaanstekkers zijn op iedere straathoek te koop en als er specifieke wensen zijn geeft de vraag de lezers totaal nul houvast om een zinnig antwoord te kunnen geven. Slot erop.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.