Ik heb een Pelgrim inbouw koffie automaat, 8 jaar oud. Soms werkt ie maanden zonder problemen maar zo nu en dan weigert hij dienst "te fijn gemalen maalgraad instellen" (slechte vertaling?). Dan wilt ie spoelen via het heetwaterstuk en na een paar keer proberen gaat het weer goed. Het lijkt erop dat de pomp niet wilt en dan voor 1 of andere reden wel.
Anyway, de maalgraad staat nu al jaren op de meest grove stand en deze ochtend wilt hij helemaal niks meer doen en zelfs het spoelen via het heetwaterstuk weigert hij.
Ik heb zetgroep filter losgehaald en schoongemaakt, echter aangezien hij ook niet via het heetwater pijpje water kan geven, en ervan uitga dat dit niet via de zetgroep gaat, verwacht ik daar het probleem niet.
Tevens komt er wel hete stoom uit dus het verwarmingselement werkt wel.
Heeft iemand soortgelijke ervaringen met deze of vergelijkbare apparaten?
Het betreft de IKM614RVS
En weet iemand hoe deze schroef heet en wat ik moet kopen om dit open te schroeven?
Anyway, de maalgraad staat nu al jaren op de meest grove stand en deze ochtend wilt hij helemaal niks meer doen en zelfs het spoelen via het heetwaterstuk weigert hij.
Ik heb zetgroep filter losgehaald en schoongemaakt, echter aangezien hij ook niet via het heetwater pijpje water kan geven, en ervan uitga dat dit niet via de zetgroep gaat, verwacht ik daar het probleem niet.
Tevens komt er wel hete stoom uit dus het verwarmingselement werkt wel.
Heeft iemand soortgelijke ervaringen met deze of vergelijkbare apparaten?
Het betreft de IKM614RVS
En weet iemand hoe deze schroef heet en wat ik moet kopen om dit open te schroeven?
:strip_exif()/f/image/meNBIOGGkirfBldUbvZOq7eK.jpg?f=fotoalbum_large)