Hallo
Een vraagje ik heb een computer gekocht en zit een MSI Z370-A Pro Moederbord in nu heb ik op een lege SSD proberen windows 11 Pro te installeren en ik krijg de volgende melding.
:strip_exif()/f/image/gtWq0WZhI5MVpgBeXKWrvPNX.jpg?f=fotoalbum_large)
en ik vraag me nu af of dit moederbord windows 11 ondersteund?
dit zit er op het moederbord
Processor: i7 9700k overclocked naar 4.6ghz (8cores en 8 threads)
Ram: 2x8 gb corsair vengeance rgb 2666mhz
Ik vond dit wel in verband de drivers windows 11
https://www.msi.com/Motherboard/Z370-A-PRO/support#driver
IUpdate ik heb een youtube filmpje toegepast om de TPM 2 en de UEFI in te stellen in de bois zo is mogelijk om windows 11 pro op de SSD te installeren.
Alleen krijg ik tijdens de installatie nog de volgende melding te zien:
wat bedoeld men met bepaalde apps en functies hebben mogelijk aanvullende vereisten boven de minimale systeemvereisten voor windows 11. sommige functies van eerdere versies van windows zijn niet beschikbaar in windows 11
Mijn vraag wat betekent dit juist en gaat windows goed werken als ik niet aan deze vereisten voldoe ?
Een vraagje ik heb een computer gekocht en zit een MSI Z370-A Pro Moederbord in nu heb ik op een lege SSD proberen windows 11 Pro te installeren en ik krijg de volgende melding.
:strip_exif()/f/image/gtWq0WZhI5MVpgBeXKWrvPNX.jpg?f=fotoalbum_large)
en ik vraag me nu af of dit moederbord windows 11 ondersteund?
dit zit er op het moederbord
Processor: i7 9700k overclocked naar 4.6ghz (8cores en 8 threads)
Ram: 2x8 gb corsair vengeance rgb 2666mhz
Ik vond dit wel in verband de drivers windows 11
https://www.msi.com/Motherboard/Z370-A-PRO/support#driver
IUpdate ik heb een youtube filmpje toegepast om de TPM 2 en de UEFI in te stellen in de bois zo is mogelijk om windows 11 pro op de SSD te installeren.
Alleen krijg ik tijdens de installatie nog de volgende melding te zien:
wat bedoeld men met bepaalde apps en functies hebben mogelijk aanvullende vereisten boven de minimale systeemvereisten voor windows 11. sommige functies van eerdere versies van windows zijn niet beschikbaar in windows 11
Mijn vraag wat betekent dit juist en gaat windows goed werken als ik niet aan deze vereisten voldoe ?
[ Voor 24% gewijzigd door hugy1 op 06-12-2024 01:57 ]