Ik vind het echt heeeel tof dat er lui zijn die die LCD-acties organiseren, maar ik wil er toch eigenlijk even aandacht voor vragen.
Ik, en vele anderen met mij, snappen er helemaal niks meer van.
als je deze pagina opend, zie je ongeveer 4 acties staan; je weet nummer 1 al niet welke je nou moet hebben.
Punt 2: ik vind dat er niet echt duidelijk word verteld hoe je ze nou moet bestellen. moet je mailen? of misschien alleen een berichtje posten?
-------
Mijn vraag is; kan de volgende (of die nu bezig zijn)
niet gewoon even een siteje maken, met daarop een formuliertje dat je heel simpel kan invullen en op verzenden klikken?
en dat je dan even in beeld krijgt van: je aanvraag is ontvangen??
Dan weet je namelijk zeker waar je aan toe bent.
als je in zo'n topic gewoon een berichtje plaatst, weet je NOG niet of je nou een lcd krijgt... is het maar duimen dat ze over 3 weken op de stoep staan bij je...
----------
nogmaals, de lui die dit organiseren zijn TOP hoor!
thnx!
Zynth
Ik, en vele anderen met mij, snappen er helemaal niks meer van.
als je deze pagina opend, zie je ongeveer 4 acties staan; je weet nummer 1 al niet welke je nou moet hebben.
Punt 2: ik vind dat er niet echt duidelijk word verteld hoe je ze nou moet bestellen. moet je mailen? of misschien alleen een berichtje posten?
-------
Mijn vraag is; kan de volgende (of die nu bezig zijn)
niet gewoon even een siteje maken, met daarop een formuliertje dat je heel simpel kan invullen en op verzenden klikken?
en dat je dan even in beeld krijgt van: je aanvraag is ontvangen??
Dan weet je namelijk zeker waar je aan toe bent.
als je in zo'n topic gewoon een berichtje plaatst, weet je NOG niet of je nou een lcd krijgt... is het maar duimen dat ze over 3 weken op de stoep staan bij je...
----------
nogmaals, de lui die dit organiseren zijn TOP hoor!
thnx!
Zynth