LCD Acties: even duidelijkheid plz!

Pagina: 1
Acties:

• Zynth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 15:30
Ik vind het echt heeeel tof dat er lui zijn die die LCD-acties organiseren, maar ik wil er toch eigenlijk even aandacht voor vragen.

Ik, en vele anderen met mij, snappen er helemaal niks meer van.
als je deze pagina opend, zie je ongeveer 4 acties staan; je weet nummer 1 al niet welke je nou moet hebben.

Punt 2: ik vind dat er niet echt duidelijk word verteld hoe je ze nou moet bestellen. moet je mailen? of misschien alleen een berichtje posten?

-------
Mijn vraag is; kan de volgende (of die nu bezig zijn)
niet gewoon even een siteje maken, met daarop een formuliertje dat je heel simpel kan invullen en op verzenden klikken?
en dat je dan even in beeld krijgt van: je aanvraag is ontvangen??
Dan weet je namelijk zeker waar je aan toe bent.
als je in zo'n topic gewoon een berichtje plaatst, weet je NOG niet of je nou een lcd krijgt... is het maar duimen dat ze over 3 weken op de stoep staan bij je...
----------

nogmaals, de lui die dit organiseren zijn TOP hoor! :)

thnx!
Zynth

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

ja idd 4 acties door elkaar is k*t, organiseer dan 1 grote actie met 100 man ofzo, dan krijg je misschien nog vette korting en zijn de verzendkosten vanuit amerika zowat niets meer per persoon. Makkelijker in overzicht en het scheeld iedereen in de kosten!

iStockphoto

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:32

Nicap

Tsssk....

Op donderdag 13 september 2001 22:50 schreef cheshire87 het volgende:
ja idd 4 acties door elkaar is k*t, organiseer dan 1 grote actie met 100 man ofzo, dan krijg je misschien nog vette korting en zijn de verzendkosten vanuit amerika zowat niets meer per persoon. Makkelijker in overzicht en het scheeld iedereen in de kosten!
Misschien kan dat dan door een werkloze of zo gedaan worden, want 100 bestellingen verzorgen is best VEEL werk hoor. Tis wel leuk dat het in 1 keer mooi van de US naar NL kan, maar het moet ook weer verder.

Verwijderd

vind ik wel een goed id!!

gewoon nu een actie organiseren een big one!!! waar iedereen die lcd wil hebben aan meedoet en daarna kappen met die gein!!!!

want het word echt een puinhoop

of een aparte website bouwen waar je iedere maand bv lcd kan bestellen voor een bepaalde datum en als je te laat bent wachten op de volgende maand??? kan je maybe mischien nog wat met EIO.com wat regelen voor de betalingen enzo?? aparte rekening ofzo? wie weet??

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:24

ThaHandy

Discovery Channel

tja wat je ook kan doen is dat **IEMAND** er 250 ofzo haald en verkoopt et in 1,5 jaar ofzo, = dus snelle levering >:)

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Tja Heren,

Goede idee-en, maar dan: wie gaat het doen? Mensen met tijd over?

En als je wilt weten op welke van de vier lopende threads je nog kan inschrijven: gewoon ff die thread doorlezen. Op dit moment loopt er in ieder geval niet een meer. Alleen voor die EIO actie wachten de mensen nog op hun spullen.....(al een paar maanden) dus ik denk dat er niet zo snel weer spullen bij EIO besteld worden....

Wat misschien wel wat is om de overzichtelijkheid te verbeteren: ff met de modjes organiseren dat de titel van de topic iets aangepast wordt op het moment dat er besteld kan worden:
[open] inkoopactie crystalfonts !!!
[nu bestellen] inkoopactie crystalfonts !!!
[gesloten] inkoopactie crystalfonts !!!

MZL Spyro

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Pagina: 1