Ik zit met een kwestie. Een webshop die bekend staat om hun (bulk)aanbiedingen biedt aan: "72x Sheba Délices Du Jour Vis, 6-pack, 50g" voor 27,95€. Nou, dacht ik, dat klinkt goed. 72 6 packs kattenvoer, voor zo weinig! Ook een versie van gevogelte, dus die ook gelijk besteld. Aardig wat voorraad in huis (en voor kennissen, want 144 pakken Sheba is nou ook niet bepaald makkelijk op te slaan), dat is lekker goedkoop.
Nu zag iemand anders dus later, toen ik het ze liet zien, dat op de afbeelding erbij er een labeltje 12x bij staat. Dus niet 72 6-packs zoals de titel laat vermoeden, maar 72 kuipjes in 12 6-packs.
In de beschrijving staat ook:
Type: zachtvoer voor katten 'Délices Du Jour' vis | 50 g
Hoeveelheid: 72 stuks
Ja, die label had ik dus compleet niet gezien. Mijn eigen niet-oplettendheid.
Nu begrijp ik ook wel dat een 6-pack voor A-merk kattenvoer ook niet realistisch is, maar toch, het gaat om het principe! En mijn ego!
Oke, meer een ego-kwestie. Toch voel ik me flink genaaid door de (in mijn optiek) misleidende omschrijving, dus ik ben bereid om aardig te zeiken.
Of die andere 120 6-packs (gaat em sowieso niet worden), of een gedeelte van mijn geld terug! Ik vind dat de titel en beschrijving misleidend genoeg zijn dat de webwinkel hier (voor iig uit 120%, van de 144%! ) fout zit
!
Is er überhaupt een kans hier, of ben ik gewoon een oetlul die niet kijkt wat hij besteld? Is de titel inderdaad misleidend?
Wat is überhaupt leidend, foto of beschrijving?
Nu zag iemand anders dus later, toen ik het ze liet zien, dat op de afbeelding erbij er een labeltje 12x bij staat. Dus niet 72 6-packs zoals de titel laat vermoeden, maar 72 kuipjes in 12 6-packs.
In de beschrijving staat ook:
Type: zachtvoer voor katten 'Délices Du Jour' vis | 50 g
Hoeveelheid: 72 stuks
Ja, die label had ik dus compleet niet gezien. Mijn eigen niet-oplettendheid.
Nu begrijp ik ook wel dat een 6-pack voor A-merk kattenvoer ook niet realistisch is, maar toch, het gaat om het principe! En mijn ego!
Oke, meer een ego-kwestie. Toch voel ik me flink genaaid door de (in mijn optiek) misleidende omschrijving, dus ik ben bereid om aardig te zeiken.
Of die andere 120 6-packs (gaat em sowieso niet worden), of een gedeelte van mijn geld terug! Ik vind dat de titel en beschrijving misleidend genoeg zijn dat de webwinkel hier (voor iig uit 120%, van de 144%! ) fout zit
Is er überhaupt een kans hier, of ben ik gewoon een oetlul die niet kijkt wat hij besteld? Is de titel inderdaad misleidend?
Wat is überhaupt leidend, foto of beschrijving?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen