Alle gaten en kieren afdichten met PUR o.i.d. en dan eventueel een dun laagje gietcement opbrengen.
Niet te veel ophogen, je moet nog goed rondom alle leidingen kunnen komen.
Edit: Wel het vloertje goed schoonmaken alvorens de gietcemtent op te brengen.
Niet te veel ophogen, je moet nog goed rondom alle leidingen kunnen komen.
Edit: Wel het vloertje goed schoonmaken alvorens de gietcemtent op te brengen.
[ Voor 18% gewijzigd door Yaksa op 05-12-2024 15:25 ]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
@Yaksa en bedoel je dan met giet cement
Giet zandcement? Giet mortel of giet egaline?
Giet zandcement? Giet mortel of giet egaline?
Ik zou de bovenkant laten voor wat het is.. het is gewoon een kunststofplaat.
En vanuit de onderkant met XPS platen opvullen en afdichten met pur.. dan blijft het allemaal wel netjes zitten..
* AMDFreak moet het ook nog steeds doen
En vanuit de onderkant met XPS platen opvullen en afdichten met pur.. dan blijft het allemaal wel netjes zitten..
* AMDFreak moet het ook nog steeds doen
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Ik zou niets aan de bovenkant doen, dat is gewoon harde grijze kunststof plaat. Vanaf de onderkant lekker dichtmaken met een stuk XPS, randjes purren of plakken en klaar.
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Dat ziet er best uit als een moderne meterkast. Dan is de kans groot dat de aannemer een geïsoleerde vloerplaat heeft gebruikt. Het enige wat je dan nog hoeft te doen is het dichtpurren van alle openingen.
Voor de rest zo laten.
Voor de rest zo laten.
Spel en typfouten voorbehouden
@FredvZ het betreft wel nieuwbouw/zelfbouw maar de plaat moet onderkant bij geïsoleerd worden.
Verder geen probleem. Maar wilde eigenlijk bovenkant ook nog even mooi afwerken
Verder geen probleem. Maar wilde eigenlijk bovenkant ook nog even mooi afwerken
Als je de bovenkant mooi wil dan zou ik de rommel opruimen en er een vochtige doek langshalen.
Tadaa, mooi
Tadaa, mooi
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Ik zou ook niet te veel "afwerken" op zo'n plek. Over een paar jaar moet je er weer zijn voor een nieuwe leiding en zit je jezelf in de weg.
Pagina: 1