Mijn outlook email is gewoon niet meer beschikbaar.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segert
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-01 12:48
Hallo beste Mensen,

Ik heb een groot probleem wat ik niet weet hoe ik het oplos. Als ik inlog op mijn email. Of mijn bookmark gebruik om er heen te gaan. Dan krijg ik dit scherm sinds gisteren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AqWdSjmRFkyzLEbsXySmC_3j-7M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KTDQ4mkXDENcWzEVvNi0xdMS.png?f=fotoalbum_large

Ik heb alleen de sessie id geblurred. Omdat. Mischien dat persoonlijk identificeerbaar is. (Geen idee)
Wat ik al geprobeerd heb is: Cookies en browser history verwijderen. Computer opnieuw opstarten ect.

Ik heb geprobeerd microsoft/outlook helpdesk te bereiken. Maar daar heb je niks aan. Er word een link gestuurd via SMS(https://aka.ms/smca) Waar gewoon naar een stomme microsoft help webpagina gestuurd word. Waar je kan rond klikken tot je een ons weegt. Zonder dat je een antwoord kan vinden. Of hulp krijgt.

Online gekeken of ik niet de enige ben. Ben helaas wel de enige. Mijn backup email is ook een outlook email. Daar krijg ik het zelfde scherm bij. Dit is een groot probleem. Beide emails hebben 2FA natuurlijk. Lang wachtwoord ect.

Dit is een groot probleem voor mij. Want voor mij werk heb ik mijn email nodig. Die email gaat ook alle belangrijke mailtjes heen. Als ik dat verlies ben ik zwaar de pineut. Microsoft is zon groot bedrijf die wil mij niet helpen. Dus dan probeer ik maar de grootste tech site van nederland.

Iemand weet wat wel hoe ik dit probleem oplos. Want ik ben ten einde raad.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Pak een andere browser of een incognito/private scherm (ctrl+shift+N in Chrome). Probeer hetzelfde dan. Goede kans dat hij dan wel werkt.

Edit: Zie dat je al wel cookies heb verwijderd, die had ik eerst gemist. Alsnog zou ik eerst bovenstaande eens proberen. Of met een andere apparaat als die beschikbaar is.

[ Voor 40% gewijzigd door Sissors op 05-12-2024 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:22

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

–verkeerde topic—

[ Voor 87% gewijzigd door Falcon op 06-12-2024 09:10 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:42

Blokker_1999

Full steam ahead

Spreken we hier over gratis accounts, of zijn dit bedrijfsaccounts in een bedrijfstenant? Want dit lijkt een fout te zijn in de backend van Microsoft waarbij de site er niet in slaagt om de juiste taal te downloaden.

Je kan ook al eens proberen om de mailbox toe te voegen aan de Windows Mail client, wat tegenwoordig gebasseerd is op de Outlook Online site. Kans bestaat dat die wel werkt en je zo verder kunt totdat ofwel het probleem zichzelf oplost danwel je iemand bij MS te pakken krijgt.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kan je meer concrete info geven? Je bedoelt Outlook als programma, of de browser? Welke versie (bv: de nieuwe Outlook app)? Als browser: gebruik even Firefox als je normaliter Edge gebruikt. Of andersom.

En inderdaad: welke mail provider? Gratis Hotmail, werkmail in Exchange online, iets anders? In al die gevallen kan je voor nu in ieder geval de webmail gebruiken om alsnog mail te lezen en sturen. En natuurlijk ook eventuele apps op de telefoon.

Als app/applicatie: die eventuele herinstalleren. Maar dan EERST weten hoe en waar je data is bewaard en zo nodig een backup maken van de data.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segert
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-01 12:48
F_J_K schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:58:
Kan je meer concrete info geven? Je bedoelt Outlook als programma, of de browser? Welke versie (bv: de nieuwe Outlook app)? Als browser: gebruik even Firefox als je normaliter Edge gebruikt. Of andersom.

En inderdaad: welke mail provider? Gratis Hotmail, werkmail in Exchange online, iets anders? In al die gevallen kan je voor nu in ieder geval de webmail gebruiken om alsnog mail te lezen en sturen. En natuurlijk ook eventuele apps op de telefoon.

Als app/applicatie: die eventuele herinstalleren. Maar dan EERST weten hoe en waar je data is bewaard en zo nodig een backup maken van de data.
Ah. Ik wist niet dat er meerdere opties waren. Maar het ging om de website. Ik gebruik alleen dat als email. Het was gratis hotmail. Maar ik heb microsoft 365 subscriptie omdat ik een grote hekel heb aan al die reclame en spam. Het domein is @ live . Ik heb mijn email al sinds 2007 ofzo. Nooit een andere gehad.

Maar ik heb het probleem dus weten op te lossen. Geen idee hoe. Maar iemand suggereerde om eens ctrl-F5 te proberen. En het werkte! Ok. Anderhalve dag in de stress. Dat ik mijn belangrijkste account verloren heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:16

nelizmastr

Goed wies kapot

Segert schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:13:
[...]

Ah. Ik wist niet dat er meerdere opties waren. Maar het ging om de website. Ik gebruik alleen dat als email. Het was gratis hotmail. Maar ik heb microsoft 365 subscriptie omdat ik een grote hekel heb aan al die reclame en spam. Het domein is @ live . Ik heb mijn email al sinds 2007 ofzo. Nooit een andere gehad.

Maar ik heb het probleem dus weten op te lossen. Geen idee hoe. Maar iemand suggereerde om eens ctrl-F5 te proberen. En het werkte! Ok. Anderhalve dag in de stress. Dat ik mijn belangrijkste account verloren heb.
Ctrl-F5 laadt een pagina zonder gebruik te maken van de cache die al in je browser was opgeslagen. Het probleem zit/zat dus in je browser cache. Je kunt die ook geheel leeggooien, dat scheelt een hoop problemen. Cache staat los van cookies, geschiedenis etc.

I reject your reality and substitute my own

Pagina: 1