Pagina's beheren met een zakelijke account

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvannu
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik word helemaal gek van alle instellingen van Facebook.

Momenteel beheer ik twee bedrijfspagina's op Facebook.
Hiervoor heb ik een persoonlijk facebook account aangemaakt, maar die wil ik eigenlijk helemaal niet.
Ik wil het liefst dus geen facebook account, ik wil alleen maar de pagina's beheren.
Online lees ik wel dat het moet kunnen om twee bedrijfspagina's te koppelen aan een zakelijke account, maar elders lees ik weer dat je toch per sé een persoonlijke account nodig hebt.

Wie kan me helpen??? :?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 17:13
Och mijn collega's zijn hier ook zo lang mee in de weer geweest. uiteindelijk gekoppeld aan persoonlijke facebook. Denk dat je er niet onderuit komt :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurroen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:09

jurroen

Security en privacy geek

Helaas: niemand. Meta dwingt je om dit te koppelen aan een persoonlijk account.

Misschien dat dit ooit wel anders is geweest - maar de laatste jaren moet je hiervoor een persoonlijk account hebben. Het is ook niet aan te raden om een persoonlijk account te maken onder "Bedrijfs Naam" en die als enige admin te hebben. Als zo'n nepprofiel niet gelijk geflagged wordt, dan gebeurd dat later nog wel. En als het de enige beheerder is zit je met de gebakken peren.

Dit is het nadeel. Als je FB wilt gebruiken zul je moeten instemmen met de regels en het datagraaien van FB.

[ Voor 25% gewijzigd door jurroen op 05-12-2024 15:47 ]

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Om toegang te krijgen tot Facebook moet je een eigen profiel aanmaken, aan dat profiel kan je weer groepen en pagina's hangen.

Dat je een profiel moet aanmaken wil niet zeggen dat je het profiel moet gebruiken. Je kan hem net zo goed gewoon leeghouden, en daar je pagina aan vast vangen. Als je maar wel een normale naam gebruikt die bij een persoon hoort.

Ik heb nog nooit een pagina gezien die een eigen identiteit heeft met een eigen inlognaam en wachtwoord.

[ Voor 7% gewijzigd door AW_Bos op 06-12-2024 00:08 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes