Meningsverschil met me pa

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:32

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Zit ik lekker met me pa over pc's te sjetten onder het eten zegt ie in eens dood leuk dat AMD procesoren 2e rangs procesoren zijn :? <= zo zag ik er ongeveer uit.
ik zat echt zo van "umm jaja?" maar later denk ik zo is het eigenlijk wel waar wat ik denk. zijn die amd's niet slechter dan intel?
ik dacht juist dat amd sneller is en makkelijker over te klokken.
Heb ik het nou goed?
bvd Geckoo

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:16

4POX

Everybody is wired

Dus er staan computers aan de etenstafel.. Waar gaat het heen :) met de jeugd van tegenwoordig

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Vroeger waren de amd processorren wat minder. Voor de Intel processoren werd altijd een workaround geschreven als de programmatuur niet goed werkte. tegen woordig.... Lees!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
het is wel altijd zo geweest dat AMD achter de feiten aanliep (kijk naar de K5 en de K6) maar sinds de komst vd Athlon hebben zo ook features die de Intels niet hebben en zijn ze dus wat innovatiever geworden.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als ik zou typen wat ik op dit moment denk dan krijgen we weer het zoveelste nutteloze topic.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
LoL

En je vader haalt z'n PC zeker ook bij de Apie Heijn
:P

Laat hem dan eens rondkijken op sites waar testen worden gedaan.
prijs/prestatie verhouding is tot nu toe AMD de winnaar.
AMD is zekers geen 2e rangs, daarbij denk ik eerder aan de Cyrix van VIA ofzo.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het ligt ook aan je smaak. Vanmiddag zegt een ICT leraar tegen mij dat Iiyama monitors bagger zijn |:(

They made me do it.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:16

4POX

Everybody is wired

En mijn stage begeleider vind amd k6 nog modern :)

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 22:35 schreef Smoothy_ het volgende:
Het ligt ook aan je smaak. Vanmiddag zegt een ICT leraar tegen mij dat Iiyama monitors bagger zijn |:(
Naar mijn smaak had jouw leraar gelijk :D
Maar dit is idd een kwestie van smaak hoor. Alles trouwens.

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 13 september 2001 22:28 schreef Geckoo het volgende:
Zit ik lekker met me pa over pc's te sjetten onder het eten zegt ie in eens dood leuk dat AMD procesoren 2e rangs procesoren zijn :? <= zo zag ik er ongeveer uit.
ik zat echt zo van "umm jaja?" maar later denk ik zo is het eigenlijk wel waar wat ik denk. zijn die amd's niet slechter dan intel?
ik dacht juist dat amd sneller is en makkelijker over te klokken.
Heb ik het nou goed?
bvd Geckoo
intel based sytemen zijn ietsie stabieler en kunnen makkelijker overgeclockt worden MITS je genoeg koeling hebt etc etc dat spreekt voor zichzelf

amd processoren zijn gewoon een goedkopere variant en werken perfect met goede koeling en de benodigde drivers
ik zelf vind ze iets slechter overclocken maar dat kan ook aan mij liggen

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 22:48 schreef swipe het volgende:

[..]

intel based sytemen zijn ietsie stabieler en kunnen makkelijker overgeclockt worden MITS je genoeg koeling hebt etc etc dat spreekt voor zichzelf

amd processoren zijn gewoon een goedkopere variant en werken perfect met goede koeling en de benodigde drivers
ik zelf vind ze iets slechter overclocken maar dat kan ook aan mij liggen
:X

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 22:36 schreef 4POX het volgende:
En mijn stage begeleider vind amd k6 nog modern :)
Mijn instalatie hardware docent leert ons wat de led kabeltjes zijn :? en dan hoef ik tegen hem al helemaal niet aan komen met K6 dan denktie dat ik het over berg heb ofzo hij spoort niet helemaal >:)

Verwijderd

beetje onzin allemaal tegen woordig een amd 1.4 ghz draaid en een p4 1.6 ghz uit so amd is gelikt tegenwoordig

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:24
Ik vind AMD's nou weer juist ietwat beter OC'en. Van een intel krijg ik de multiplier lock niet weg hoor, AMD's is die zo weg.

Ik heb ook een intel, maar die kan ik amper klokken (kan aan mij liggen)

btw: zie sig voor wat ik een topmonitor vind.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Het verleden heeft geleerd dat 100% van deze topics nergens op uit loopt ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.