Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik doe met regelmaat wat dingen afdrukken vanaf mijn iPhone op mijn Brother printer via Wifi.
Maar ik heb dan geen keuze voor grootte van het af te drukken bestand.

Ik heb nu bijvoorbeeld een verzendlabel maar deze komt op een volledig A4 formaat eruit.
Deze zou ik willen instellen dat hij als A5 geprint wordt op een A4.
Dan past het op mijn pakje.

Zijn hier apps voor die hier goed voor zijn?

Ik heb ook de iprint&scan van Brother maar hier heb ik ook geen instelling voor kleinere afdruk op A4.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:32
Ik weet niet van een alternatieve printer app die met Brother printers samenwerkt waarin je papierformaat kunt aanpassen.

Maar misschien kun je iets doen in het programma waarin je het document opent en deze daar bewerken en papierformaat instellen. De meeste printers krijgen dit formaat namelijk mee uit de tekstverwerker die gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Je kunt het papierformaat op iOS wel aanpassen. Alleen ik zie daar, in tegenstelling tot op Mac, geen A5 papierformaat. Je kunt misschien wel B5 selecteren, want dat formaat is wel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Het papierformaat mag of eigenlijk moet A4 blijven.

Het gaat er meer om dat ios standaard de afbeelding vergroot naar de volledige pagina.
Als ik hetzelfde bestand via mijn macbook print krijg blijft deze wel in het originele formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:00
Crxtreem schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:45:
Het papierformaat mag of eigenlijk moet A4 blijven.

Het gaat er meer om dat ios standaard de afbeelding vergroot naar de volledige pagina.
Als ik hetzelfde bestand via mijn macbook print krijg blijft deze wel in het originele formaat.
Dus er is een oplossing. Enkel via de Mac uitprinten. :(:)

Vreemd dat je geen afdruk grootte via de brother app kunt instellen. Via de standaard print opdracht van iOS kun je namelijk wel de afdruk verkleinen met x percent.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay