ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig
ik heb hier met nero nog geen enkel probleem mee gehad
maarre...
wat voor bestand is het? mpeg/avi?
mpeg kun je trouwens gelijk als vcd branden met nero
avi ook maar dan heb je 1 van de laatste versies nodig
maarre...
wat voor bestand is het? mpeg/avi?
mpeg kun je trouwens gelijk als vcd branden met nero
avi ook maar dan heb je 1 van de laatste versies nodig
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
het gaat hier om een divx (avi) die gemaakt ik door mijn neef ik hem hem dus op cd
Als Divx leest ie die natuurlijk niet.. Dan moet je hem ook als mpg branden, dus eerst converteren zodat ie VCD wordt...
Weet niet precies hoe dit moet, maar zoek en gij zal vinden...
Weet niet precies hoe dit moet, maar zoek en gij zal vinden...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Dat kan makkelijk met TMPgenc
op ehh http://www.tmpegenc.com issie te krijgen.
Als je die geïnstalleerd hebt, kan je een subdir een template bestandje voor VCD of S-VCD op het proggie slepen en je bestand omzetten voor VCD. Die kan je dan vervolgens met nero ofzo wel branden.
Suc6!
op ehh http://www.tmpegenc.com issie te krijgen.
Als je die geïnstalleerd hebt, kan je een subdir een template bestandje voor VCD of S-VCD op het proggie slepen en je bestand omzetten voor VCD. Die kan je dan vervolgens met nero ofzo wel branden.
Suc6!
HALLO!!! De laatste Nero versies kunnen avi als vcd branden zonder dat je hem eerst hoeft om te zetten naar mpg.
Trouwens, wat voor vcd maak je een gewone of een s-vcd? Kan namelijk goed zijn dat je cdi speler die niet kan lezen.
Trouwens, wat voor vcd maak je een gewone of een s-vcd? Kan namelijk goed zijn dat je cdi speler die niet kan lezen.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
ik denk dat in vcd moet hebben dat cdi spelertje is namelijk een van de eerste spelers nu weet ik niet of het merk iets uitmaakt maar het is een phillips
het is gelukt tnx voor alle hulp
Pagina: 1