Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03 23:59
Mijn vraag:

Update: Nog 2 foto's toegevoegd van de transactielogboek. Daarin zie je initieel het verkooporder niet staan en in een andere foto, zie dat het verkooporder van de munt NOS is uitgevoerd.

Ook interessant te melden dat de prijs van deze munt niet mijn gewenste prijs heeft bereikt,nl 3.61 en toch is er een verkooporder uitgevoerd.
Ik denk dat de fout echt bij Bitvavo ligt en niet bij mij.

Ik gebruik Bitvavo app voor het investeren/handelen in Crypto.

Begin van de middag is er iets raar gebeurd met mijn account bij Bitvavo.
Momenteel heb ik een bedrag van 416,- beschikbaar en wanneer ik kijk naar het transactielogboek, dan zie ik dat ik de munt NOS ter waarde van 416,- heb verkocht, alleen dit was ik niet!!!

Gisteren heb ik de munt NOS ter waarde van 588,- gekocht en mijn plan was om die met winst te verkopen, dus alles in een keer, zo doe ik dat altijd!
En wanneer ik kijk naar de saldo van deze munt, dan zie ik daar een bedrag van 218,15 staan en bij verkooporder zie ik nog steeds mijn originele verkooporder staan.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al contact gehad met Bitvavo helpdesk, via hun stomme bot en daar kom ik helaas niet verder mee.

Is mijn account soms gehackt of heb ik iets fout gedaan? En/of waar in de Bitvavo app kan ik zien de laatste echte transactielogboek? Zie foto's voor details

Alvast bedankt voor het meedenken.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BrL6-zl-2Sq-DnxIYfwnMA1SylY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MZ8XLpf7ruJdUY3HS7QbaSQX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/twIN6X26b6kGkbYOW0yV-NBvVrE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zWqKZJo9Qf4I9l01ZzbmPX7E.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vp-776FUOa05MPS6x6EVWsOjkUU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iRlPO8jnreFiQqGUfrRuXA5V.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EwPhVNAS3IES5fU97e9bpqjW4vc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iNWxn5iNMXgCYm7rIiM7VQji.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/11zTq1nSkUFCVOzW69iZ2D0DvXI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u4Hn39Xr6QLi408lMY8srS49.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NyQWnpmQ4K67TwjwN0TjOK0m9Vg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lZXcp2PaoVxLT5XXquwuf5lh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lDiQdNRiJt3Ygo8O8XPA6_p7VQ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1hT47Yo5PgOSGLjdkMP8mspr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door lawkexarib op 04-12-2024 15:20 ]

Beste antwoord (via lawkexarib op 05-12-2024 16:04)

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-05 16:09

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

lawkexarib schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:06:
Ik weet niet of jullie het snappen of dat ik het niet goed heb uitgelegd, maar er was dus een deel van de munt NOS verkocht, ZONDER dat ik daarvoor opdracht heb gegeven. Vinden jullie dat niet raar? Ik bedoel een exchange moet niet zelf beslissen wanneer jouw verkooporders worden uitgevoerd, tenzij door jou opgegeven prijs wordt geraakt? Het is geen bot!
Het gaat niet 'vanzelf': je hebt een order open staan...
maar er was dus een deel van de munt NOS verkocht, ZONDER dat ik daarvoor opdracht heb gegeven.
Dat heb je dus WEL
Ook interessant te melden dat de prijs van deze munt niet mijn gewenste prijs heeft bereikt,nl 3.61
8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XwmzVZiHL27zIPdYSWXL1E2hH-g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/JLOFGXuRxNhJjIQxpnYB1Mpv.png?f=user_large

[ Voor 29% gewijzigd door Firestorm op 05-12-2024 10:26 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:38

ZieMaar!

Moderator General Chat
Past beter bij de buren, dus verplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:41
Alles in 1x werkt alleen als je order ook in 1x gevuld wordt. Je order is deels gevuld en dus deels uitbetaald. Je hebt nog 60 NOS over die verkocht wordt als prijs weer wordt geraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:41
En open de blokken view, zie je de pieken beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
Dat probeer ik dus te snappen, waarom een deel ervan is verkocht en de rest niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-05 16:50

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Omdat er niemand is die het wil hebben voor die prijs. Dit was altijd zo fijn aan bijvoorbeeld Binance, heel veel alt coins maar ook vaak wel voldoende volume

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:14
Clickbait. Heeft niets met hacken te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
Ik weet niet of jullie het snappen of dat ik het niet goed heb uitgelegd, maar er was dus een deel van de munt NOS verkocht, ZONDER dat ik daarvoor opdracht heb gegeven. Vinden jullie dat niet raar? Ik bedoel een exchange moet niet zelf beslissen wanneer jouw verkooporders worden uitgevoerd, tenzij door jou opgegeven prijs wordt geraakt? Het is geen bot!

Acties:
  • Beste antwoord ✓
  • +1 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

lawkexarib schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:06:
Het gaat niet 'vanzelf': je hebt een order open staan...
maar er was dus een deel van de munt NOS verkocht, ZONDER dat ik daarvoor opdracht heb gegeven.
Dat heb je dus WEL
Ook interessant te melden dat de prijs van deze munt niet mijn gewenste prijs heeft bereikt,nl 3.61
8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XwmzVZiHL27zIPdYSWXL1E2hH-g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/JLOFGXuRxNhJjIQxpnYB1Mpv.png?f=user_large

[ Voor 29% gewijzigd door Firestorm op 05-12-2024 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:03
Dit dus. Je zal niet de eerste zijn die alleen maar kijkt naar die versimpelde lijngrafiekjes in de app, maar als je dit soort orders wil uitvoeren moet je uiteraard gewoon echte charts met candles bekijken en niet een lijngrafiekje met 5 minute averages. Bij Bitvavo heet dit "Pro Mode".

Daar zul je zien dat de prijs om 13:27 wel degelijk boven de 3.6 is geweest, namelijk 3.6101.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-05 17:27
Staat er toch bij de status "gedeeltelijk gevuld" ....

Misschien moet je het principe van hoe een exchange en orderboek werkt eens lezen.
Sommige mensen weten blijkbaar echt niet wat ze aan het doen zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

Ghostface9000 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:45:

Misschien moet je het principe van hoe een exchange en orderboek werkt eens lezen.
Tijd om alles te verkopen: Henk en Ingrid zijn ingestapt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-05 12:24
Firestorm schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:49:
[...]

serieus nu al, het begon net leuk te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
Ghostface9000 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:45:

Dat had ik dus helemaal niet gezien van die gedeeltelijk gevuld. Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
[...]

Haha! Hopelijk pak je jouw winst dan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
Guere schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:41:
[...]

Dit dus. Je zal niet de eerste zijn die alleen maar kijkt naar die versimpelde lijngrafiekjes in de app, maar als je dit soort orders wil uitvoeren moet je uiteraard gewoon echte charts met candles bekijken en niet een lijngrafiekje met 5 minute averages. Bij Bitvavo heet dit "Pro Mode".

Daar zul je zien dat de prijs om 13:27 wel degelijk boven de 3.6 is geweest, namelijk 3.6101.
Jij hebt gelijk wat betreft candles, maar dan moet ik inloggen via hun website en ik heb niet altijd mijn laptop bij mij. Ik vind het super handig om via hun app alles te doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud888
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 18-05 21:44
[...]

Ach we zijn bijna allemaal begonnen als een Henk en Ingrid.
Ik ben ook nog een Henk en hoop dat snel te ontgroeien.
Pagina: 1