Mijn vraag:
Update: Nog 2 foto's toegevoegd van de transactielogboek. Daarin zie je initieel het verkooporder niet staan en in een andere foto, zie dat het verkooporder van de munt NOS is uitgevoerd.
Ook interessant te melden dat de prijs van deze munt niet mijn gewenste prijs heeft bereikt,nl 3.61 en toch is er een verkooporder uitgevoerd.
Ik denk dat de fout echt bij Bitvavo ligt en niet bij mij.
Ik gebruik Bitvavo app voor het investeren/handelen in Crypto.
Begin van de middag is er iets raar gebeurd met mijn account bij Bitvavo.
Momenteel heb ik een bedrag van 416,- beschikbaar en wanneer ik kijk naar het transactielogboek, dan zie ik dat ik de munt NOS ter waarde van 416,- heb verkocht, alleen dit was ik niet!!!
Gisteren heb ik de munt NOS ter waarde van 588,- gekocht en mijn plan was om die met winst te verkopen, dus alles in een keer, zo doe ik dat altijd!
En wanneer ik kijk naar de saldo van deze munt, dan zie ik daar een bedrag van 218,15 staan en bij verkooporder zie ik nog steeds mijn originele verkooporder staan.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al contact gehad met Bitvavo helpdesk, via hun stomme bot en daar kom ik helaas niet verder mee.
Is mijn account soms gehackt of heb ik iets fout gedaan? En/of waar in de Bitvavo app kan ik zien de laatste echte transactielogboek? Zie foto's voor details
Alvast bedankt voor het meedenken.:strip_exif()/f/image/MZ8XLpf7ruJdUY3HS7QbaSQX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zWqKZJo9Qf4I9l01ZzbmPX7E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iRlPO8jnreFiQqGUfrRuXA5V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iNWxn5iNMXgCYm7rIiM7VQji.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/u4Hn39Xr6QLi408lMY8srS49.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lZXcp2PaoVxLT5XXquwuf5lh.jpg?f=fotoalbum_large)
Update: Nog 2 foto's toegevoegd van de transactielogboek. Daarin zie je initieel het verkooporder niet staan en in een andere foto, zie dat het verkooporder van de munt NOS is uitgevoerd.
Ook interessant te melden dat de prijs van deze munt niet mijn gewenste prijs heeft bereikt,nl 3.61 en toch is er een verkooporder uitgevoerd.
Ik denk dat de fout echt bij Bitvavo ligt en niet bij mij.
Ik gebruik Bitvavo app voor het investeren/handelen in Crypto.
Begin van de middag is er iets raar gebeurd met mijn account bij Bitvavo.
Momenteel heb ik een bedrag van 416,- beschikbaar en wanneer ik kijk naar het transactielogboek, dan zie ik dat ik de munt NOS ter waarde van 416,- heb verkocht, alleen dit was ik niet!!!
Gisteren heb ik de munt NOS ter waarde van 588,- gekocht en mijn plan was om die met winst te verkopen, dus alles in een keer, zo doe ik dat altijd!
En wanneer ik kijk naar de saldo van deze munt, dan zie ik daar een bedrag van 218,15 staan en bij verkooporder zie ik nog steeds mijn originele verkooporder staan.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al contact gehad met Bitvavo helpdesk, via hun stomme bot en daar kom ik helaas niet verder mee.
Is mijn account soms gehackt of heb ik iets fout gedaan? En/of waar in de Bitvavo app kan ik zien de laatste echte transactielogboek? Zie foto's voor details
Alvast bedankt voor het meedenken.
:strip_exif()/f/image/MZ8XLpf7ruJdUY3HS7QbaSQX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zWqKZJo9Qf4I9l01ZzbmPX7E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iRlPO8jnreFiQqGUfrRuXA5V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iNWxn5iNMXgCYm7rIiM7VQji.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/u4Hn39Xr6QLi408lMY8srS49.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lZXcp2PaoVxLT5XXquwuf5lh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1hT47Yo5PgOSGLjdkMP8mspr.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door lawkexarib op 04-12-2024 15:20 ]