Alternatieve route Google Maps opslaan

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL1987
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06 17:05
Om te beginnen, dit zal vast het verkeerde sub forum zijn waarin ik dit topic begin, in dat geval; verplaats maar naar een andere locatie.

Mijn vraag gaat over Google Maps, de app op mijn Android telefoon.
Als ik een locatie/bestemming in het zoekvak intik en op route druk wordt de aanbevolen auto route weergegeven, dit is niet de handigste route voor mij, dus klik ik op de lichtblauwe lijn voor een alternatieve route. Allemaal prima tot zo ver, maar graag zou ik deze alternatieve route ook kunnen opslaan, want nu wordt standaard enkel de aanbevolen route opgeslagen. Is dit mogelijk en hoe moet ik dit doen ?

Als in mijn auto deze route selecteer wil niet steeds opnieuw op de kaart moeten klikken om de alternatieve route weer te geven.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:36
https://support.google.co...=GENIE.Platform%3DAndroid

volgens mij is dit precies het stappenplan wat je zoekt?

weet wel, door opgeslagen route te kiezen hou je geen rekening met files.

[ Voor 21% gewijzigd door 99ruud99 op 04-12-2024 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En als de route veel afwijkt of mogelijk mast-storingen heeft; ik krijg bij een alternatieve route sowieso meteen al de vraag "download offline maps". Weet je ook zeker dat het goed komt.

Wat @99ruud99 zegt klopt idd; Opslaan/Save is de eerste ribbon in beeld als je een alternatieve route aanklikt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Maar als je vaak (genoeg) de alternatieve route gaat rijden, dan hoef je deze niet meer op te slaan toch?
Na een paar keer rijden, weet je wel hoe je moet rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL1987
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06 17:05
Ik kan alleen maar de aanbevolen route opslaan. Vandaag de opgeslagen route gereden met de auto en vooraf de alternatieve route aangeklikt op mijn navigatie, maar toch tijdens het rijden ging hij weer standaard naar de aanbevolen route helaas. Jammer dat zoiets simpels, je voorkeursroute instellen zo omslachtig is in Google maps. Of ik moet weer allerlei tussenstops (ben exacte naam even kwijt) toevoegen, maar dat is ook niet handig.