mijn ideetjes, maar wat heb ik er voor nodig ?!?!

Pagina: 1
Acties:

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:10
hoi, ik ben nog een beginnende case modder en ik wil teneerste mijn kastje (Aopen HX45 midi-tower) een kleurtje geven, maar dan een licht metalic kleurtje met wat lichtblauw erbij (vind ik een erg mooie combo)

wat me ook nog leuk lijkt is ook de rest van mijn hele systeem te doen, dus mijn monitor (LG 775N 17"), toetsenbord (zo'n ergonomisch geval) en mijn muisje (Loghitech TrackMan Marble)

ik weet welke lak ik moet hebben enzo, maar mijn vraag is, hoeveel lak moet ik hebben ?!?!

Verwijderd

Ik denk dat je het met 3 bussen wel redt. met 1 bus kan je je kast 1-1,5 laag spuiten.

Misschien omdat je je Flatron (go Flatron!) ook wil spuiten, heb je wat meer nodig, maar dat moet je zelf maar uitvogelen

• Bramster
die monitor is helaas geen flatron :-(

Verwijderd

Ga naar verfwinkel en vraag.

(eens denken, eerst netjes schuren, dan ontvetten, dan primer, dan het kleurtje en eventueel nog 1 of meerdere laklagen)

Maar ik heb zelf wel eens een cd drive die wel erg verkleurd was opgevrolijkt door het frontje eraf te halen en met een hema spuitbus een kleutje te geven. Zit er strak genoeg uit.

Verwijderd

bedenk wel dat zelfs proffesionals de kriebels krijgen als ze metallic moeten spuiten, dit is heel moeilijk om mooi te krijgen.

Verwijderd

O, en natuurlijk eerst alles uit de kast halen he? De behuizing van een monitor kan je volgens mij ook een kleurtje geven als je de behuizing er makelik af kan halen.

(lijkt mij allemeel logisch, maar wie ben ik)

• Bramster
Op vrijdag 14 september 2001 13:17 schreef pr0f het volgende:
bedenk wel dat zelfs proffesionals de kriebels krijgen als ze metallic moeten spuiten, dit is heel moeilijk om mooi te krijgen.
ik ga geen echte metalic spuiten, alleen iets met zo'n kleurtje

ik ken trouwens wel een prof, hij spuit autotjes

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 07:39 schreef Skuzz het volgende:
die monitor is helaas geen flatron :-(
Sorry.
Ik zie de letters LG en 775, ik denk Flatron. Maar toch, LG is goed.

Autolak is trouwens meestal wel goed (je zei toch dat je al wist welke lak?)

• Bramster
Op vrijdag 14 september 2001 13:21 schreef 3DBlaster het volgende:

Autolak is trouwens meestal wel goed (je zei toch dat je al wist welke lak?)
ik haal dat spul van Halfords (is autolak)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Op vrijdag 14 september 2001 13:17 schreef pr0f het volgende:
Valt op zich wel mee, mits je de goede afstand houd, en de omgevingstemperatuur goed is.. (oh en het moet natuurlijk een beetje een schone omgeving zijn.. Als je buiten zou werken heb je kans dat er haren, blaadjes etc op je werkstuk gaan zitten)

BTW.. Dit is allemaal uit ervaring.. Ooit een hele auto overgespoten met spuitbussen dus..

• Bramster
:(

ik heb een neon lampje gehaald maar helaas heeft deze rit op de fiets niet overleeft :'(

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:56
Op vrijdag 14 september 2001 18:03 schreef Skuzz het volgende:
:(

ik heb een neon lampje gehaald maar helaas heeft deze rit op de fiets niet overleeft :'(
Das niet zo mooi :{
Ik heb mijn kast gespoten met 2 bussen van 400ml.
En mijn kast is een HX08, de bigtower versie van die van jou.
Pagina: 1