Sony WH-1000XM5 koppelt niet met Windows

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie66
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:51
Mijn nieuw uit de doos Sony WH-1000XM5 koppelt slechts voor 2 seconden met Windows.

Bluetooth gekoppeld, connect in beeld, dan connecting via Bluetooth, dan conented Mic, Audio etc. Dan is er maximaal 2 seconden muziek door de koptelefoon en gaat Bluetooth over naar Not connected.

Opties geprobeerd:
- Windows reboot
- Device removed
- Youtube guides gevolgd

iemand nog een idee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:55

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb dezelfde koptelefoon. Ik zou de headset eerst koppelen aan een mobiele telefoon en dan de app Sound Connect gebruiken van Sony. Hiermee kan je de firmware ook upgraden. Daarna zou je deze gewoon met BT moeten kunnen koppelen.

Kijk ook even hoeveel apparaten je op dat moment gekoppeld hebt, de headset kan twee toestellen gelijktijdig aansturen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie66
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:51
Outerspace schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:11:
Ik heb dezelfde koptelefoon. Ik zou de headset eerst koppelen aan een mobiele telefoon en dan de app Sound Connect gebruiken van Sony. Hiermee kan je de firmware ook upgraden. Daarna zou je deze gewoon met BT moeten kunnen koppelen.

Kijk ook even hoeveel apparaten je op dat moment gekoppeld hebt, de headset kan twee toestellen gelijktijdig aansturen.
Dat was inderdaad de oplossing! THNX