Nieuwe Pricewatch filter opmaak

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindBender
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 14:46

MindBender

Bite my shiny metal ass!

Topicstarter
Beste prijs-watchers,

Sinds enige tijd staan de filters in de pricewatch niet meer in een handige, overzichtelijke kolom aan de linkerzijde van de geopende productcategorie, maar onder een 'Filters'-knop aan de bovenzijde.

Ligt dat aan mijn browser, die iets niet meer ondersteunt? Of is het een voorkeursinstelling die ik ergens kan zetten? Op sommige van mijn apparaten is namelijk nog wel het ouderwets handige overzicht aan de linkerkant.

Voor wie het nog niet begrepen had: Ik vind de nieuwe-stijl filters geen vooruitgang: Erop klikken claimt meteen de volle breedte van het scherm. Meteen is alle overzicht van de producten weg, ten faveure van horizontaal korte items. De filtermogelijkheden zelf vind ik ook flink afgenomen. Op een relatief klein scherm van een telefoon is het vast handiger, maar op een widescreenmonitor vind ik het een achteruitgang.

Het zou fijn zijn als ik ergens in kan stellen dat ik de oude filters weer terug kan krijgen.

Zijn er meer die dat vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:45

D4NG3R

kiwi

:)

Gaat er wellicht weer een A/B test rond? De Pricewatch filters zijn hier nog als vanouds op 1920x1080 in Edge. Pas onder de 1160 pixels in de breedte krijg ik de mobiele UI voorgeschoteld.

[ Voor 30% gewijzigd door D4NG3R op 04-12-2024 10:08 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@MindBender Er is voor zover ik weet geen (A/B-)test aan de gang zoals @D4NG3R aangeeft, misschien dat er iets is gewijzigd in de minimale breedte voor het zichtbaar zijn van de filters. Ik verplaats dit topic naar Mooie Features, misschien is daar iemand die wat meer kan vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindBender
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 14:46

MindBender

Bite my shiny metal ass!

Topicstarter
D4NG3R schreef op woensdag 4 december 2024 @ 10:05:
Gaat er wellicht weer een A/B test rond? De Pricewatch filters zijn hier nog als vanouds op 1920x1080 in Edge. Pas onder de 1160 pixels in de breedte krijg ik de mobiele UI voorgeschoteld.
Aha; Daar zeg je me wat! Ik had al een screenshot gemaakt om te bewijzen dat ik niet gek ben (voor zover men dat zelf kan bewijzen), maar het heeft dus inderdaad met de breedte te maken, en het lijkt er inderdaad op dat het de mobiele UI is.

Ik gebruik hoofdzakelijk FireFox op mijn Linux laptop en Safari op mijn MacBook. Het probleem speelt op beide, dus vandaar dat ik de oplossing buiten mijn eigen systemen zocht.

Maar ik heb de oorzaak gevonden: Tenminste op mijn Linux laptop, staat mijn FireFox browser op 140% vergroting ingesteld, om het op het ingebouwde hi-res scherm een beetje leesbaar te houden. Als ik dat terugbreng naar 130%, of ik maak het window ietsje breder, dan krijg ik wel de gewenste filter opmaak.

Dat jullie voor de hints! Eigenlijk is het best wel een coole feature, ook op de desktop, want soms gebruik je wel eens kleine windows.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:10

jelle.

Product Owner
MindBender schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:12:
Aha; Daar zeg je me wat! Ik had al een screenshot gemaakt om te bewijzen dat ik niet gek ben (voor zover men dat zelf kan bewijzen), maar het heeft dus inderdaad met de breedte te maken, en het lijkt er inderdaad op dat het de mobiele UI is.

Ik gebruik hoofdzakelijk FireFox op mijn Linux laptop en Safari op mijn MacBook. Het probleem speelt op beide, dus vandaar dat ik de oplossing buiten mijn eigen systemen zocht.

Maar ik heb de oorzaak gevonden: Tenminste op mijn Linux laptop, staat mijn FireFox browser op 140% vergroting ingesteld, om het op het ingebouwde hi-res scherm een beetje leesbaar te houden. Als ik dat terugbreng naar 130%, of ik maak het window ietsje breder, dan krijg ik wel de gewenste filter opmaak.

Dat jullie voor de hints! Eigenlijk is het best wel een coole feature, ook op de desktop, want soms gebruik je wel eens kleine windows.
Fijn dat je er al uit bent gekomen! Wat je ziet zijn zogenaamde "full focus filters" die je ook op mobiele weergaven tegenkomt. De breedte waarop deze getoond worden is iets aangepast in verband met de weergave van de sidebar op tablets. Je venster iets groter maken kan dan inderdaad net het verschil maken :)