Hi
Ik ben door Thermaltake uitgenodigd voor een casemod wedstrijd in een Thermaltake tower 600 . deze loopt van 20-11-2024 tot 31-3-2025 . Zal hieronder een link delen van het Thermaltake forum maar zal proberen hier zo nu en dan ook te posten . Zal hieronder een kleine lijst zetten met componenten die gebruikt gaan worden .
Case Thermaltake Tower 600
Moederbord Asrock phantom gaming Z890 Lightning WiFi
Cpu Intel 265k
Gpu Palit 4070Ti gaming Pro
Psu Thermaltake irgb 1050watt
M2 Seagate firecuda 1tb
Fans Thermaltake Swafan
Watercooling full van Thermaltake
Hier ook alvast de link van het Thermaltake forum :
https://community.thermal...1st-~-december-20th-2024/
Mocht je op dit moment van schrijven voten wie je denkt dat gaat winnen maak je ook nog kans op wat leuks vanuit Thermaltake .
Hou de pagina in de gaten allemaal ik zal proberen zoveel mogelijk foto's te posten en een complete buildlog bij te houden . Maar houd aub rekening met het feit ik ook andere dingen in mijn leven doe dan computers bouwen .
Ik ben door Thermaltake uitgenodigd voor een casemod wedstrijd in een Thermaltake tower 600 . deze loopt van 20-11-2024 tot 31-3-2025 . Zal hieronder een link delen van het Thermaltake forum maar zal proberen hier zo nu en dan ook te posten . Zal hieronder een kleine lijst zetten met componenten die gebruikt gaan worden .
Case Thermaltake Tower 600
Moederbord Asrock phantom gaming Z890 Lightning WiFi
Cpu Intel 265k
Gpu Palit 4070Ti gaming Pro
Psu Thermaltake irgb 1050watt
M2 Seagate firecuda 1tb
Fans Thermaltake Swafan
Watercooling full van Thermaltake
Hier ook alvast de link van het Thermaltake forum :
https://community.thermal...1st-~-december-20th-2024/
Mocht je op dit moment van schrijven voten wie je denkt dat gaat winnen maak je ook nog kans op wat leuks vanuit Thermaltake .
Hou de pagina in de gaten allemaal ik zal proberen zoveel mogelijk foto's te posten en een complete buildlog bij te houden . Maar houd aub rekening met het feit ik ook andere dingen in mijn leven doe dan computers bouwen .
:strip_exif()/f/image/a6wn7xoTjTz8lokpcD3qKHBx.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 14% gewijzigd door Unltd Pn Modded op 05-12-2024 03:15 ]