Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op 1440p en 120 fps/hz
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik mik een beetje op 1000-1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Deze componenten heb ik in mijn huidige build en zou ik graag meenemen om kosten te besparen
Ik heb trouwens momenteel een 2070 Super mocht dat nog relevant zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet niet of de voeding sufficiënt is tegenwoordig, maar anders koop ik idealiter een voeding die bij een eventuele volgende upgrade (over 4 jaar) niet ook wederom geüpgraded hoeft te worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb ook nog gekeken naar de RX 7900 GRE maar die schijnt omdat ie dezelfde prijs heeft niet echt de moeite waard te zijn tegenover Nvidia. Nvidia is beter, heeft DLSS en Raytracing. Mochten jullie daar anders over denken dan hoor ik het graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Niet van plan maar als het wordt aangeraden dan hoor ik het graag.
Voornamelijk gamen op 1440p en 120 fps/hz
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik mik een beetje op 1000-1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Deze componenten heb ik in mijn huidige build en zou ik graag meenemen om kosten te besparen
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Phantom Black | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 37,99 | € 37,99 |
1 | Voedingen | Cooler Master V550 Gold | € 0,- | € 0,- |
Totaal | € 37,99 |
Ik heb trouwens momenteel een 2070 Super mocht dat nog relevant zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700X3D Tray | € 195,02 | € 195,02 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4070 SUPER WINDFORCE OC 12G | € 659,- | € 659,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 37,99 | € 37,99 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 199,90 | € 199,90 |
Totaal | € 1.091,91 |
Ik weet niet of de voeding sufficiënt is tegenwoordig, maar anders koop ik idealiter een voeding die bij een eventuele volgende upgrade (over 4 jaar) niet ook wederom geüpgraded hoeft te worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb ook nog gekeken naar de RX 7900 GRE maar die schijnt omdat ie dezelfde prijs heeft niet echt de moeite waard te zijn tegenover Nvidia. Nvidia is beter, heeft DLSS en Raytracing. Mochten jullie daar anders over denken dan hoor ik het graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Niet van plan maar als het wordt aangeraden dan hoor ik het graag.