Wordt steeds uitgelogd op google chrome

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subiime11
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 15-05 17:31
Hoi allemaal,

Sinds maandag wordt ik van alle websites uitgelogd als ik mijn Google Chrome sluit. Ik heb eigenlijk heel veel dingen probeert van soft reset naar uninstall. Ook cookies and cache verwijderd en ook de setting "Allow sites to save data on your device" staat bij mij aan.

Heeft iemand een oplossing hiervoor? Want ik ben eigenlijk dan elke dag 10 minuten kwijt met opstarten voor me werk .. .

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Subiime11 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 14:20:
Hoi allemaal,

Sinds maandag word ik van alle websites uitgelogd zodra ik Google Chrome sluit. Ik heb al van alles geprobeerd, van een soft reset tot het opnieuw installeren van Chrome. Ook heb ik cookies en cache verwijderd, en de instelling "Sites toestaan gegevens op je apparaat op te slaan" staat bij mij aan.

Heeft iemand een oplossing hiervoor? Ik ben namelijk elke dag ongeveer 10 minuten kwijt met opnieuw inloggen voor mijn werk...
Mogelijk heb je een tool als 'CCleaner' draaien, dat steeds je cookies opruimt?
Wellicht heb je een extensie draaien die zoiets doet?
Heb je niet bij de privacy-instellingen iets als 'Cookies wissen bij afsluiten' geactiveerd?
Probeer het ook eens met een andere browser, zoals Firefox.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faroud
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 05-12-2024
Kijk eens bij google chrome bij instellingen, mischien heb je bij het afsluiten het vakje aangevinkt waardoor alles word gewist.

Ga naar Beleid Beheersjablonen Google Google Chrome.
Zet Browsegegevens wissen bij afsluiten UIT.
_/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door faroud op 04-12-2024 08:15 ]