Toon posts:

Hoe krijg ik nou die cool-ribben van mijn slot 1 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al enige tijd problemen gehad met het vastlopen van mijn pc (intel PIII 450mhz) en heb echt alles getest wat er te testen en veranderen valt...dus heb ik de hoop dat het aan mijn koeler van de processor zou liggen aangezien ie vastliep na een tijdje draaien onder aardige belasting. Nu heb ik een nieuwe Titan koeler gekocht voor mijn cpu die zeer eenvoudig te monteren valt, maar ik krijd de oude koeler er niet af!!!
De fan zelf kon ik er wel met enige moeite afklikken, maar de ribben zitten vast met 4 kunsstof pinnen die aan de bovenkant een halve cm uitsteken (lijken op popnagels, maar zijn dat natuurlijk niet) aan de onderkant (de kant van de cpu zitten de uiteinden zichtbaar maar niet vast te pakken).
De pinnen zitten onderling (2 aan 2) verbonden met een kunsstof strip en zijn wel wat te buigen, maar ik durf niet te veel kracht erop te zetten.

Vraag: weet iemand hoe ik deze unit los kan krijgen???

(ps, ga ajb geen verhalen ophangen dat ik een andere processor moet kopen, no flame intended)

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
www.1coolpc.com, daar stond ergens een guide ofzo, is een shop maar er staat ergens een link, ik zal ff voor je zoeken

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08

Exirion

Gadgetfetisjist

[search=slot koeler eraf]

voorbeeldje:

[topic=210117/1/50]

Succes :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Dr.Q

Verwijderd

Topicstarter
die coolpc link werkt niet bij mij, zit er een foutje in??

• Dr.Q
bij mij wel :?

www.1coolpc.com

gewoon naar slot-cpu coolers gaan en dan de p3125 (bovenaan) aan klikken en dan onderaan op removing OEM heatsink klikken

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Dr.Q

bedankt voor de link, maar ik krijg hem echt niet aan de gang, zou je ajb de site (text, afbeeldingen) naar mij willen mailen...??

schaska@hotmail.com

THNX ahead

• Dr.Q
http://www.chapeaux.demon.nl/p3sink.zip

copy paste en zip :P

ik hoop dat je word 2000 heb

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Aan de Search links die ik je had gegeven heb je genoeg. Deze vraag is op z'n zachtst gezegd nogal vaak gesteld ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.