Ik heb al enige tijd problemen gehad met het vastlopen van mijn pc (intel PIII 450mhz) en heb echt alles getest wat er te testen en veranderen valt...dus heb ik de hoop dat het aan mijn koeler van de processor zou liggen aangezien ie vastliep na een tijdje draaien onder aardige belasting. Nu heb ik een nieuwe Titan koeler gekocht voor mijn cpu die zeer eenvoudig te monteren valt, maar ik krijd de oude koeler er niet af!!!
De fan zelf kon ik er wel met enige moeite afklikken, maar de ribben zitten vast met 4 kunsstof pinnen die aan de bovenkant een halve cm uitsteken (lijken op popnagels, maar zijn dat natuurlijk niet) aan de onderkant (de kant van de cpu zitten de uiteinden zichtbaar maar niet vast te pakken).
De pinnen zitten onderling (2 aan 2) verbonden met een kunsstof strip en zijn wel wat te buigen, maar ik durf niet te veel kracht erop te zetten.
Vraag: weet iemand hoe ik deze unit los kan krijgen???
(ps, ga ajb geen verhalen ophangen dat ik een andere processor moet kopen, no flame intended)
De fan zelf kon ik er wel met enige moeite afklikken, maar de ribben zitten vast met 4 kunsstof pinnen die aan de bovenkant een halve cm uitsteken (lijken op popnagels, maar zijn dat natuurlijk niet) aan de onderkant (de kant van de cpu zitten de uiteinden zichtbaar maar niet vast te pakken).
De pinnen zitten onderling (2 aan 2) verbonden met een kunsstof strip en zijn wel wat te buigen, maar ik durf niet te veel kracht erop te zetten.
Vraag: weet iemand hoe ik deze unit los kan krijgen???
(ps, ga ajb geen verhalen ophangen dat ik een andere processor moet kopen, no flame intended)