Ik zoek een draadloze schakelaar die 7500W kan schakelen op 1 fase. Hiermee wil ik de sauna via home assistant kunnen aan of uitschakelen. Shelly lijkt niets te hebben, andere merken weet ik zo 123 niet waar ik moet gaan zoeken zonder te verdwalen op het internet.
Must have:
- Minimum 7500W 1 phase (230v)
- WIFI connected
- Geen cloud service
- Home assistant integratie
- Geschikt voor buitengebruik
Nice to have
- Verbruiksmeter
- Geïntegreerde oplossing geniet de voorkeur op een ESP + relais
in geen geval:
- het is niet de bedoeling dat ik de sauna kachel moet openmaken & modificeren, zoals sommige oplossingen die op het internet te vinden zijn.
Elektrische installatie kennis is aanwezig in de familie, hoewel dit volgens mij niet meer moet zijn dan alle aders onderbreken / doorlaten.
Edit: ik woon in België
Edit2: de sauna staat in de tuin, dus het toestel moet buitenshuis gebruikt kunnen worden.
Must have:
- Minimum 7500W 1 phase (230v)
- WIFI connected
- Geen cloud service
- Home assistant integratie
- Geschikt voor buitengebruik
Nice to have
- Verbruiksmeter
- Geïntegreerde oplossing geniet de voorkeur op een ESP + relais
in geen geval:
- het is niet de bedoeling dat ik de sauna kachel moet openmaken & modificeren, zoals sommige oplossingen die op het internet te vinden zijn.
Elektrische installatie kennis is aanwezig in de familie, hoewel dit volgens mij niet meer moet zijn dan alle aders onderbreken / doorlaten.
Edit: ik woon in België
Edit2: de sauna staat in de tuin, dus het toestel moet buitenshuis gebruikt kunnen worden.
[ Voor 7% gewijzigd door Yalopa op 03-12-2024 22:11 ]
You don't need eyes to see, you need vision