Bestelling bij winkel - geleverd maar 1 onderdeel ontbreekt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixke
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 05-04 22:30
Goedenavond,

Wij hebben met 2 personen bij *knip* Webwinkel besteld.
De levering is zondag (Wat ook al vreemd is, maar misschien door de drukke dagen) toegekomen in het PostNL punt. Ging normaal zaterdag zijn maar ik kreeg geen melding nog via de app, dat dit toegekomen was.

Nu winkel gecontacteerd om dit te melden. Ik vind dat ze er licht over gaan. Dat ze een mail gaat sturen wat ik moets doen, foto's trekken, doos wagen (ook al niet makkelijk was), enzo....
Dit allemaal gedaan en hen bezorgd.

Ze hebben bij winkel een dossier opgemaakt en naar PostNL door gegeven. Maar hoelang dit gaat duren zeggen ze wel niet.
Want uit hun camera beelden en screenshots zien ze duidelijk dat er 2 GPU's in de doos zijn gestoken.
Maar als ik deze open heb gedaan, zat er wel degelijk maar 1 in. ;(

Moet winkel als winkel geen verantwoordelijkheid nemen en zorgen dat dit stuk alsnog geleverd word.
.

Wat zijn jullie bedenkingen of opmerking hier omtrend of wat kan ik zelf ook nog doen ?

alvast bedank!

[ Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 02-12-2024 21:21 . Reden: Naam winkel weggehaald conform beleid ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 16:07
Verder niet echt inhoudelijke een bijdrage maar dat het pakket op zondag werd geleverd was in ieder geval bij mij wel bekend, werd expliciet aangegeven in de PostNL app dat ze door black friday ook op zondag zouden leveren

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heel vervelend dat er ergens iets mis is gegaan. Het beste is de procedure af te wachten. Dat kost nu eenmaal tijd.
Zo lezen pakt winkel al hun verantwoordelijkheid door uit te zoeken wat er mis is gegaan en een onderzoek te starten. Het is niet realistisch om te denken dat ze een derde gpu kosteloos op gaan sturen. Ik snap best je frustratie en teleurstelling.

Wanneer je niet kan wachten kan je overwegen om er opnieuw eentje te bestellen; of nog beter, in de winkel te halen. Misschien wel handig dit ook met winkel te bespreken als je daarvoor kiest.
Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor je komt.

[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 02-12-2024 21:21 ]