Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_Time
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 16:29
We zijn bezig met een nieuw huis te kopen en ik zou graag het schakel materiaal willen vervangen voor een andere kleur. (stijl is prima) echter... ik heb geen idee welke merk/serie er nu opzit.

Google lens, chatgpt etc.. weten het ook niet en om nou de makelaar te bellen of ik even een stopcontact mag losschroeven klinkt ook zo gek.

Herkent iemand van jullie dit schakel materiaal?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6y8OJyyTEvO3s5pi5DboKC1cygg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ITkYk6EkIzxzj3da05NpCKZt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZMP3oyiyhWo-EgBsAXHh7PIdrrU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R19Xi30MZPEy8crGeG5fEtNx.jpg?f=fotoalbum_large

Elke dag dronken is ook een geregeld leven.

Beste antwoord (via Justin_Time op 02-12-2024 18:10)

• Okkienoot
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-09 16:17
Lijkt me Gira S-color?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 10:45
Justin_Time schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:50:
[...]
en om nou de makelaar te bellen of ik even een stopcontact mag losschroeven klinkt ook zo gek.
[...]
Je kan het ook niet vragen en gewoon even snel doen. Stopcontact lijkt het het makkelijkst, even een geisoleerde schroevendraaier mee en binnen een paar seconden gedaan.

Daarnaast vraag ik me wel af waarom je je hier nu al druk om maakt, terwijl je het huis nog niet gekocht hebt (dat maak ik op uit je opmerking over de makelaar).
Zijn dit geen dingen om later op te pakken? En dan gewoon later alles te vervangen voor iets nieuws in soortgelijke stijl (merk maakt dan niet uit).

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 15:50
even wat gezocht , die ronde wcds heb ik gevonden van berker https://furniturefittings...010-rond-inbouw-ip20.html

geeft je in ieder geval een ingangetje, ook ik kwam met google lens etc niet echt ver :)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Okkienoot
Lijkt me Gira S-color?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baxke
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 28-09 20:09

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justin_Time
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 16:29
Helemaal super, gira s color is idd wat er erg op lijkt!

De rede dat ik er al mee bezig ben is omdat we de sleutel pas krijgen over twee maanden dus ik heb wat tijd over om de "leuke" dingen te regelen zoals zonnepanelen, home automation, 3 fase etc en wil graag wat fibara/hue spul achter het schakelmateriaal plaatsen.

Als de vrouw des huizes roept ik vind ze mooi alleen de kleur niet, dan is dat voor mij de que om het alvast te bestellen ;)

Elke dag dronken is ook een geregeld leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okkienoot
Dat is mooi, hoef je alleen het schakelmateriaal te bestellen en kan je de basiselementen laten zitten. Let wel dat volgens mij niet alles in elke kleur verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Gamblers
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:19

Console Guy

Pagina: 1